Warmedal Skrivet 18 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 igår installerade jag "Orbital City v.2.0" från gtasajten, det stog inte vart man skulle insallera den, så jag installera den i gta3 mappen, det slutade med att mitt gta3 inte funkade, så jag undrar, vart ska man installera skitet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Star Skrivet 18 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 igår installerade jag "Orbital City v.2.0" från gtasajten, det stog inte vart man skulle insallera den, så jag installera den i gta3 mappen, det slutade med att mitt gta3 inte funkade, så jag undrar, vart ska man installera skitet??? Du ska bara extrahera mappen och sedan kör du installationsprogrammet!! Jag tyckte det var den lättaste banan att installera!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 Du ska bara extrahera mappen och sedan kör du installationsprogrammet!! Jag tyckte det var den lättaste banan att installera!! Äntligen nån som skriver rätt, oftast brukar folk säga extraktera vilket är fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 18 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 men jag vet, men det jag undrar är vart man ska installera den, jag har installerat den i både gta3 mappen och data mappen, men det funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts