Copyright Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Man kan ju få fram en hastighetsmätare när man spelar online, men kan man fixa en sådan när man kör uppdrag med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skillz Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Ja, jag har haft en för längesen. hittade den på gtamods.com (tror jag det var iaf), men nu hittar jag den inte längre där. vill också ha en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Ja, jag har haft en för längesen. hittade den på gtamods.com (tror jag det var iaf), men nu hittar jag den inte längre där. vill också ha en. Jag har haft en, dom e ganska bra, jag ska se om jag kan hitta den bland modsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Kan någon skicka en patch till MTA 0.5 på min MSN. Den är diarrehampus@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_gta_robin Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Om du vill ha hastighetsmätare på MTA så trycker du bara snabbt på "ctrl" knappen!... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Vet inte riktigt om det är denna här kolla ner en bit det är den sjunde saken!(kanske inte är en h.mätare) Men det ser ju ut som det !) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts