Panimala Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Här är min: :"> *Ändrat färg *Ändrat färg på fälgarna *Tonat framrutan *Carbon Fibre *Z3 Stylevents *Neon *Ändrat färg på spoilern *Bild på en drake *HUD Den var jävligt läcker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Den var jävligt läcker! Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 16 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Blir det någon sorts omröstning sen eller? Ja, vad tycker ni. Ska vi ha en omröstning då alla som varit med får rösta? Eller vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Okej men alla har ju inte lämnat in.. Hur gör vi då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 När är senast man kan lämnar in då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 (redigerad) När är senast man kan lämnar in då? Fredag, var det bestämt... Redigerad 16 februari, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 16 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Fredag, var det bestämt... Helt rätt. Ni som ej har lämnat in har till fredag på er. Vi startar en omröstning eller liknande u helgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Helt rätt. Ni som ej har lämnat in har till fredag på er. Vi startar en omröstning eller liknande u helgen. Men till nästa tävling (om det blir någon, vilket jag hoppas) tycker nästan jag att man inte ska ha nästan en hel vecka på sig, fast iofs så har jag varit hemma sjuk dessa dagar så det kan vara därför som jag inte har haft något annat för mig än att sitta och pilla i PS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Då borde vi också ta en riktigt ful bil så att man kan göra om den till en snygg stylad bil. Pontiacen var redan skitsnygg som standard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 16 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Då borde vi också ta en riktigt ful bil så att man kan göra om den till en snygg stylad bil. Pontiacen var redan skitsnygg som standard. Jo, det skulle behövt vara lite mer utmaning. Om ni vill kan ni ju redan nu börja planera inför nästa tävling. Leta upp bil mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Jag undrar bara isåfall hur gammal och ful den bilen skall vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Jag undrar bara isåfall hur gammal och ful den bilen skall vara? T-ford! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 (redigerad) Hade ni tänkt er något liknande? Eller är detta lite för fult? Redigerad 16 februari, 2005 av Kurby Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 (redigerad) Jag skulle kunna tänka mig att styla en Mini Cooper eller en Saab 9000, eller kanske denna? Redigerad 16 februari, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 (redigerad) Jag skulle kunna tänka mig att styla en Mini Cooper eller en Saab 9000, eller kanske denna? Hah! Okej lycka till Edit: Saab 9000 är en fruktansvärt bra idé! Kolla bara här (skulle dock vilja ha en bild som var tagen lite snett neråt vänster fast neråt och kanske en bit snett) Redigerad 16 februari, 2005 av Kurby Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Det kanske kan finnas lite bilar på denna sida http://www.3dfinlay.net/gallery/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Nån bil med risig lack (repig) m.m. skulle ju vara en finfin utmaning, kommer dåcok inte att lämna in något bidrag till denna tävling, men kanske tills nästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 17 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Hoppas ni förstår att vi borde avsluta tävling 1 först. Bra att folk vill koma igång på nästa, men vad är det för mening med en tävling om den inte fullföljs? Marquis t.ex, ska inte du göra klart din bild till tävling 1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Just fan, äre imorn man ska lämna in bidragen , isåfall så drar jag mig ur pga. att ja inte tänkt på det ens ( ).. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Just fan, äre imorn man ska lämna in bidragen , isåfall så drar jag mig ur pga. att ja inte tänkt på det ens ( ).. Har du lirat legospelet istället eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts