Azomner Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Ne , skulle bara kolla om min länk funkade till den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Hur går det för er?? nån som börjar bli klar? själv har jag helt tomt på idéer! btw, hur många lager är ni uppe i?... jag är uppe ca 125st Jag har omkring 30 lager. La ihop det mesta då jag ändrade till cabbe och bytte bakgrund, då de var fler förut. Min bil är väll ganska färdig, men har lite saker kvar att göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Okej , Vad tycker ni om era bilar ? Vad har ni för färg(om ni vill säga ) d e ju roligt o veta Min är lite gul orange , håller på med en annan nu också , den e lite grå silvrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Okej , Vad tycker ni om era bilar ? Vad har ni för färg(om ni vill säga ) d e ju roligt o veta Min är lite gul orange , håller på med en annan nu också , den e lite grå silvrig Min är delvis blå, lite ljusare än originalet, samt orange. Vet inte hur pass nöjd jag blir med min... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Fan Kalan!! min är bara blå än så länge... men jag hade tänkt lägga på lite orange sen, hade tänkt mig lunarstormfärgerna typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Enda jag har att säga är att min ser jävligt evul ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Enda jag har att säga är att min ser jävligt evul ut! Urkas, du har inte lust att slänga upp nått gammalt alster?, du verkar vara jävligt go på ps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Urkas, du har inte lust att slänga upp nått gammalt alster?, du verkar vara jävligt go på ps La ju upp en mini-audi i andra tråden för ett tag sen. Iofs inte så häftig, men jag har en corvette jag kan lägga upp. Måste bara hitta den. Så jag återkommer väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 (redigerad) KalleR :Lunarstorm färgerna Fint Det är väl okej om man tar en bakrund från en annan hemsida? o lägger in den istället? för d har jag gjort En fråga , hur vinklar man däcken? , så dom är rakt istället för att dom är på väg åt vänster (Från kortet) Redigerad 15 februari, 2005 av Azomner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Jag undrar bara om ni lägger till ny färg allra sist eller det första ni gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 (redigerad) .orkar inte anstränga mig mer med den här tråkiga bilen så jag lägger upp det halvklara resultatet och hoppas på att alla andra har slarvat ännu mer http://img62.exs.cx/img62/8247/pontiacgto0184td6tc.th.jpg edit: som vanligt krånglar imageshack.. bilden finns iaf här -> http://img62.exs.cx/img62/8247/pontiacgto0184td6tc.jpg vad som är ändrat då.. hmm.. det är frågan det... *tagit bort allt onödigt skräp på karossen.. *feta fälgar och moddade hjulhus *moddad grill *bytt färg *sänkning *allt annat jag har glömt onda kommentarer är överflödiga.. jag VET att den ser för jävlig ut.. Redigerad 15 februari, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Jag gjorde det sist för att då vet jag att färgen passar till själva bilen och nya saker man fixat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 (redigerad) Min då! Tycker man har för långt tid på sig! Moddat:Färg: huv, speglar,spoiler,Främrekofågare, sidegrej!Dekaler: På sidan: GrenisFälgar: Guldiga porshe fälgarTagit bort: Märke,osv, handtagLagt till: Neon,ljus, ögonbryn, Mesh grilleshttp://img179.exs.cx/my.php?loc=img179ℑ=gto2gn.png Redigerad 15 februari, 2005 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 (redigerad) Här är min bil : http://img22.exs.cx/img22/2547/gto2pu.jpg Färg , rullande däck , Andra glasrutor , resten kommer jag inte ihåg :"> och bakrund , har ändrat min lite nu , måste dra ut nu , fixar mer imorgon Redigerad 15 februari, 2005 av Azomner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 (redigerad) Najs färg.. Redigerad 15 februari, 2005 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 (redigerad) Här är mitt bidrag till tävling 1. Blev helt misslyckat så jag orkade inte fixa mera. Bilen *Bytt färg *Dekal(som jag inte har tillstånd till lol) *Lagt på en Vent Redigerad 15 februari, 2005 av Kung Food Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 15 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Fråga till Tackleberry : Man får väl vinkla sina bilder ?Det har jag gjort på mina bilder Gör vad du vill. Det krävs bara att du skriver vad du gjort sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Här är min bil : http://img22.exs.cx/img22/2547/gto2pu.jpg Färg , rullande däck , Andra glasrutor , resten kommer jag inte ihåg :"> och bakrund , har ändrat min lite nu , måste dra ut nu , fixar mer imorgon Det var tänkt tt alla skulle använda samma utgångsbild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Till Tackleberry Deltagare (15 än så länge): *Tackleberry *Green_Goblin *KalleR *Lindström *Krax *Kalan *Mr. M *Joey *Upson *Speeder *Marquis *m0rd0r *Kurby *Kung Food *Azomner Kan du skriva till vilka som lämnat in bidrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 .orkar inte anstränga mig mer med den här tråkiga bilen så jag lägger upp det halvklara resultatet och hoppas på att alla andra har slarvat ännu mer http://img62.exs.cx/img62/8247/pontiacgto0184td6tc.th.jpg edit: som vanligt krånglar imageshack.. bilden finns iaf här -> http://img62.exs.cx/img62/8247/pontiacgto0184td6tc.jpg vad som är ändrat då.. hmm.. det är frågan det... *tagit bort allt onödigt skräp på karossen.. *feta fälgar och moddade hjulhus *moddad grill *bytt färg *sänkning *allt annat jag har glömt onda kommentarer är överflödiga.. jag VET att den ser för jävlig ut.. Fram fälgen såg lite mysko ut, men annars bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts