Speeder Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Lite för mycket reflektion Du skämtar va? Annars kan jag gå ut imorgon och ta ett foto med polarioid-brillorna över linsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Du skämtar va? Annars kan jag gå ut imorgon och ta ett foto med polarioid-brillorna över linsen. Är det din bil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Är det din bil? Jadå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Lite för mycket reflektion Svårt & ta bort i PS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Svårt & ta bort i PS. Ja, men annars var den bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Jag tycker att bilden som jag postade blev bra. Vad tycker ni andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Fortfarande för mkt reflektion. Vill helst modda en vit bil, men går bra med andra färger med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Väääldigt dött i den här tråden. Jag skickar ett PM till Tackle och ber honom skapa en ny topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 (redigerad) Förslag Jag tycker inte det gör något om det reflekteras lite va fan, det ska inte va nån jäkla barnlek, eller? Redigerad 27 juli, 2005 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Förslag Jag tycker inte det gör något om det blänker lite va fan, det ska inte va nån jäkla barnlek, eller? Den var bra. Eller den här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Den var bra. Eller den här? Det ska hellst inte sitta någon i och den ska stå still Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Hur gör man för att få Metallic lack istället för "vanlig färg"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Om bilen är vit måste du in på kontrast för att få detaljerna att stå ut mer sen fortsätter du på vad jag skriver nu, annars så gör du en kopia på bilen, tryck sedan på shift+ctrl+u så tunnas bilden ut(desaturate) sen går du in på bild(image) och välj ändra(adjustments) gå då längst ner i listan och välj variations, därifrån kan du välj vikken färg. när färgen e avklarad tar du bort alla delar som int ska vara färgade med hjälp av ploygonlasso och voila en färgad bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 När e nästa tävling? jag vill fan lätt va med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts