Mr.Magic Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Ingen som har ett bra förslag eller? Börjar bli sugen på modding igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Ingen som har ett bra förslag eller? Börjar bli sugen på modding igen Du kan ju modda bara för skojs skull...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 (redigerad) *börta* Redigerad 2 juli, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Ny tävling snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Gör en fortsättnings topic. Istället för att dra upp den gamla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Gör en fortsättnings topic. Istället för att dra upp den gamla. Ja, någon får gärna ta över efter mig. Startaren av en ny topic måste dock lova att hålla den uppdaterad och hålla den minst lika seriös som denna. Kopiera gärna första posten för vidare användning. Det vore ju dumt att skrota marathontabellen... ...Om ingen vil starta en ny kan jag ändå hålla denna uppdaterad. Visar sig stort intresse så startar jag en ny tävlingsomgång. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Ja, någon får gärna ta över efter mig. Startaren av en ny topic måste dock lova att hålla den uppdaterad och hålla den minst lika seriös som denna. Kopiera gärna första posten för vidare användning. Det vore ju dumt att skrota marathontabellen... ...Om ingen vil starta en ny kan jag ändå hålla denna uppdaterad. Visar sig stort intresse så startar jag en ny tävlingsomgång. Tack. Det är din uppgift att hålla i PhotoShop-moddingen. Om någon annan tog över så skulle de bara dabba sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 22 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Nu ska tävlingen dra igång igen! Efter många önskemål startar nu tävlingen igen, samma regler som förut gäller fortfarande; läs om allt i första posten. Allt jag väntar på innan nästa deltävling startar är ett tävlingsobjekt. Lägg gärna upp förslag här, men posta inte direkta bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) ??denna? edit: adressen är nu om länkad edit 2:om jag ej får va me om jag väljer bil så ta en annan. Redigerad 22 juli, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Jag skulle vilja se någon stackare försöka göra om en Hyundai Atos till en bil som man kan kolla på utan att spy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benny_Z Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Modda denna ...Världens finaste bill enligt mig http://www.bilgi.aof.edu.tr/users/ebarcin/...20Navigator.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Modda denna ...Världens finaste bill enligt mig http://www.bilgi.aof.edu.tr/users/ebarcin/...20Navigator.jpg Försök att hitta en mer högupplöst bild på den, så moddar jag den gärna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benny_Z Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Försök att hitta en mer högupplöst bild på den, så moddar jag den gärna! Hur hög ungefär ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benny_Z Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Den här http://autosuper.ru/wallpaper/nav16x12.jpg 1600x1200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Den här http://autosuper.ru/wallpaper/nav16x12.jpg 1600x1200 Lite väl grumlig tycker jag. Eller ska jag säga brusig? Aja, du förstår säkert... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Lexus har alltid varit min favorit att modda så.. Ja tycker vi tävlar me den.. Lexus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Varför inte "modda sönder" en bil? Alltså fixa kraschade fronter osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Varför inte "modda sönder" en bil? Alltså fixa kraschade fronter osv? Skulle kunna vara kul men det får nog bli en egen tävling för sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 (redigerad) Bild! Jag hittade en bra bild! Redigerad 25 juli, 2005 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Bild! Jag hittade en bra bild! Lite för mycket reflektion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts