Curly Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Haha, fick ett poäng :D Men alltså, hur i helvete kommer bubba och aikjonas före mig? De har gjort några pinsamma missar... eller ja, aikjonas hela bil är en pinsam miss OCH JA, jag gillar att klaga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Woohoo, elva minuter. That's why they call me Fast Eddie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Skulle man kunna få se hur alla röstat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 När blir nesta tävling? >>Förslag<< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 (redigerad) Nu har jag hittat en bra bil, och om vi inte tar den så blir jag ledsen på ögat! PS. Lägg till ett mellanslag efter adressen! Här! Redigerad 5 maj, 2005 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 5 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Själv tycker jag att båda bilder ser lite suddiga ut. Inte mycket, men dom är inte perfekta. Jag tycker dessutom att vi väntar med tävlingen att tag. Det blir lätt att tröttna om vi har tävlingar hela tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Ingen som har något bra förslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Denna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 ...Den är LITE för liten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Skulle det vara så att ni inte hittar någon bil så kan man faktist pröva denna http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/DSCN9457.JPG Det kanske inte är så lätt, men det är min farsas kompis bil och det skulle vara kul att veta hur den skulle se ut efteråt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Trevlig, men den där skiten är ivägen om du skulle ta en ny bild utan något ivägen så skulle det vara perfekt, tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Skulle det vara så att ni inte hittar någon bil så kan man faktist pröva denna http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/DSCN9457.JPG Det kanske inte är så lätt, men det är min farsas kompis bil och det skulle vara kul att veta hur den skulle se ut efteråt Ohh, avundsjuk på din kompis farsa... men lyckas du få en bild där hela bilen är med, och det inte står nåt bajs ivägen så skulle det funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 (redigerad) Ohh, avundsjuk på din kompis farsa... men lyckas du få en bild där hela bilen är med, och det inte står nåt bajs ivägen så skulle det funka Det är inget bajs, det är en Renault Spyder, det är en kopia på en annan Spyder som har tävlat i Le Mans loppet fast för amatörer http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/DSCN9455.JPG Jag har denna också, fast den kanske är ännu sämre. Men jag kan be min farsa att ta en ny bild Redigerad 10 maj, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Att modda en Nissan 350 z skulle vara jävligt snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Att modda en Nissan 350 z skulle vara jävligt snyggt. Ja. förslag : Nissan 350Z Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Haha ni har inte hängt med va? vi har redan moddat 350z, samma bild också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Att modda en Nissan 350 z skulle vara jävligt snyggt. Det var den första bilen jag någonsin moddade!! Synd att jag inte har kvar bilden! /: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Förslag kanske man kan beskära den så att inte den där tanten kommer med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Får jag komma med ett förslag? Ta en bild som har lite utrymme att leka med, och inte bara närbilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Blir det nån tävling nån gång? >>Förslag<< Här finns det lite andra bilar om ni inte är nöjda med förslaget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts