Tackleberry Skrivet 30 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Varför står det "Tac. Perf." då? Är det idag som tävlingen avslutas ? "Tac. Perf." är min signatur och står för "Tackleberry Performance". Ja, tävlingen avslutas idag. Röstning därefter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Shit, riktigt snyggt tackelb lite småmissar, men det är lätt att det blir så då man arbetar sig blind på bilen... Hade varit kul att tävla mot dig, men det finsn tyvärr ingen tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 (redigerad) Här är en bil Bilen edit- jag ställer inte upp i den här tävlingen men jag tror att jag kommer ställa upp i nästa om det blir en. Redigerad 30 april, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 (redigerad) SLUTA LÄGGA UPP FLERA BIDRAG/PERS!!!!, FÖRSTA UPPLADDADE GÄLLER Redigerad 30 april, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 När ska vi rösta på snyggaste bilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Ska ni inte dra igång röstningen snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 1 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Tävling 5, Röstning. Orginalbild. Deltagare: *Mr.Magic *aikjonas12 *Speeder *Tackleberry *Curly *Bubba *MyStiC *Copstar *RadiuZ ---------- Röstning: Alla gtasajtens medlemmar får vara med och rösta. För att man inte ska påverka hur andra röstar skickar du dina röster till mig via ett PM. För att jag inte ska kunna "fiffla" med rösterna publicerar jag här vad folk har röstat på. När du röstar väljer du ut de fem bästa bidragen och ger poäng från 1-5 till dem. Man får ej rösta på sig själv. Den som får flest poäng vinner tävlingen. Du skriver alltså till mig vilka du röstar på och du skriver vilka poäng du ger dem. Exempel: 5p - (namnet på den du tycker har gjort bäst här) 4p - (namnet på den du tycker har gjort näst bäst här) 3p - (namnet på den du tycker har gjort tredje bäst här) 2p - (namnet på den du tycker har gjort fjärde bäst här) 1p - (namnet på den du tycker har gjort femte bäst här) ___ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Vem röstade först? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Holy Shit, Tackle! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Jag har precis röstat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 2 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Vem röstade först? Sådant avslöjar sig senare... Däremot kan jag berätta att 11 har röstat. Sista röstdag blir imorrn. Alltså visas resultaten imorrnkväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Gjorde det lättare att se vad jag ändrat på modden: Här! Dålig bildkvalite! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 3 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Tävling 5, resultat: 1:a: Tackleberry 51p 2:a: Copstar 31p 3:a: MyStiC 26p 4:a: Bubba 24p 5:a: Speeder 21p 6:a: Mr.Magic 20p 7:a: aikjonas12 6p 8:a: Curly 1p 9:a: RadiuZ 0p Tackleberrys vinnarbild: http://img11.echo.cx/img11/6151/nissanskylinefinished9kd.jpg Orginalbild Lite fakta: *Till denna tävling röstade 12 personer. *Tackleberry hade flest 5-poängare, med 10 stycken. De enda som inte gav Tackleberry 5-poängare var Pico och jag själv. *Tackleberry fick i snitt 4,6p av varje röstare, nytt rekord! Det kan jämföras med förra tävlingen då KalleR fick 3,9p i snitt. *Den som röstade "bäst" (alltså mest likt resultatet) var Ace, som prickade in alla de fem första, dock inte i rätt ordning. Han bytte plats på Speeder och Bubba. *Den som röstade "sämst" (alltså mest olikt resultatet) var faktiskt denna gång inte Ferizi Ingen röstade "dåligt" denna tävling. *Pico röstade först. Pico röstade redan efter 11 minuter, nytt rekord! *Noteras bör att 2:an, 3:an och 4:an i marathontabellen inte ställde upp i denna tävling. *Speeder, MyStiC och Copstar tog sina första poäng till marathontabellen. *I och med denna tävling jämnar det ut sig i både botten av marathon tabellen, dock inte i toppen eftersom Tackleberry drygar ut ledningen: Marathontabell: 1. Tackleberry 20p 2. KalleR 14p 3. Kalan 13p 4. Urkas 7p 5. Copstar 4p 5. Bubba 4p 7. MyStiC 3p 8. Krax 2p 8. Mr.Magic 2p 8. Sir.Per 2p 8. Upson 2p 12. Speeder 1p Jag äger denna tävling på två sätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Grattis Tac.. Fan vad gött inte jag var sämst denna gången Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Jag röstade bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 (redigerad) Grattis Tac.. Fan vad gött inte jag var sämst denna gången Det var jag *snyft*. Grattis Tackleberry, din bil var klart snyggast. ps. fick man rösta på sig själv? Redigerad 3 maj, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 (redigerad) Gaah! Hur fan kunde bubba komma före mig?! och speeder Ärligt hur kunde han göra det? Kan rabbla upp en massor av fel: *Du har glömt att ta bort den blåa färgen på bakgrunden i mellan vingen. *Vinylen är helt utdragen *Ögonbrynen är helt konstiga *Carbon Fibret är konstigt *Skit kvalitet på Front bumpern *För mycket blå färg lite här och där Finns säkert fler saker! Redigerad 3 maj, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 3 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 ps. fick man rösta på sig själv? Nej, läs röstningsreglerna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Gaah! Hur fan kunde bubba komma före mig?! och speeder Mr.Magic du fick en fyra av mig , jag skulle faktist gett dig en femma men inget kunde motstå Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts