^MeTaNoLiC^ Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 .har börjat på ett bidrag... orkar dock inte vara så seriös.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Jag har också gjort ett bidrag... Mitt andra jag gör så förvänta er skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Nu väntar jag på att få svar av Siana om jag får använda hans alien som han har lagt upp i Rit topicen(eller vad den heter). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Jag ger mig inte på denna tävling.. Allså jag sticker ur den.. Har för lite tid Sorry guys.. Let the best man win! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Är jag intagen i tävlingen? Hoppas det för jag har börjat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 (redigerad) Kan jag få hoppa in i tävlingen ? Om jag får det , hur får jag ut bilden till internet så jag kan göra en img länk till den? Hoppas jag får vara med , hållt på med min bil i flera timmar , blev jätte nöjd med en sak , jag ändrade bilden från hur man ser ut vinkeln , fick börja om för jag råkade ändra vinkeln för mycket så den inte blev lik , o jag råkade spara :"> Redigerad 15 februari, 2005 av Azomner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Jag vill börja med ritadelarnasjälv-grejen. Men jag hittar en guide? Så kan någon skicka en länk med tutorials? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Har en fråga , vart kan man uploada sin bild ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 (redigerad) Hur går det för er?? nån som börjar bli klar? själv har jag helt tomt på idéer! btw, hur många lager är ni uppe i?... jag är uppe ca 125st Redigerad 15 februari, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Jag har typ 50 men jag trycker alltid CTRL+SHIFT+E efter jag har gjort nåt. Jag är snart klar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Jag tror jag gör något fel isåfall för jag har bara kanske 5 lager? Men jag ändå bytt en jävla massa!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Jag är klar med min , men jag kan inte uploada den här tex , för den är för mycket kb 103 , o max e 100 :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Max är 200 Kb! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Jag är klar med min , men jag kan inte uploada den här tex , för den är för mycket kb 103 , o max e 100 :'( Här kan du ladda upp den http://www.imageshack.us/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 (redigerad) Green goblin :Jag menade på personal foto eller vad d heter KalleR : Tack , men jag laddade upp den via playahead nyss EDIT: KalleR : Tack igen Behövde ladda upp den där iaf , funkade inte via playahead med att kopiera img länken .. Redigerad 15 februari, 2005 av Azomner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 (redigerad) Fan är det där för nåt? EDIT http://img24.exs.cx/img24/2932/tilltvlingen2pq.png Redigerad 15 februari, 2005 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 (redigerad) Bil jag gjort La ränder runt den för den vita bakrunden gjorde så reflektionerna där nere på vänstra ljuset blir helt mystiskt Det är faktiskt den Pontiac:en vi skulle göra , Lagt på märket och hela bilen är längre ner mot marken , och vinkeln har jag ändrat lite , jag har gjort så den ser lite tecknad ut också Man ändrar lite saker i paint bara :9 d e roligt http://img24.exs.cx/img24/4601/tilltvlingen1ih.png Redigerad 15 februari, 2005 av Azomner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 (redigerad) ? Vad menar du med , Bild? Någon som är klar med sin bild? Fråga till Tackleberry : Man får väl vinkla sina bilder ?Det har jag gjort på mina bilder Redigerad 15 februari, 2005 av Azomner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 ? Vad menar du med , Bild? Någon som är klar med sin bild? Fråga till Tackleberry : Man får väl vinkla sina bilder ?Det har jag gjort på mina bilder Du skev om vad du gjort med en bild och då tänkte jag att du hadde glömt att stoppa med en bild, fast det värkar inte som om du ville visa din "progres", eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts