Speeder Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Tackle, skitsnyggt! Dock lite knepiga fälgar, och vissa detaljer hade hellre fått se suddiga ut än skarpa, som där är där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 (redigerad) Min fula rackare: http://web.telia.com/~u22505348/skyline.jpg Det som är gjort: Vissa linjer/kanter borrtagna Blinkers, antenn och några andra pluppar borta Bantat framlyse med ögonlock med kass kant Sänkt framspoiler Större luftintag Mindre luftintag borttaget Nya fälgar Och lite andra saker säkert Tac: Jag tror du skapar den här tävlingen bara för att glänsa Redigerad 29 april, 2005 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Tackle, skitsnyggt! Dock lite knepiga fälgar, och vissa detaljer hade hellre fått se suddiga ut än skarpa, som där är där. Jag tycker att dom fälgarna är dom snyggaste som någon någonsin har haft i denna modding battle, men det är ju bara min personliga åsikt, jag brukar ju ha sämst smak av alla på forumet så du har säkert rätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 29 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Har du brushat allt själv? Snyggt iaf... Nope. Se det röda här, det är det enda jag inte gjort själv. Självklart har jag justerat allt kopierat och redigerat det. Som ni ser är det ändå ganska mycket brushat. Tack för alla kommentarer, själv är jag också nöjd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Finally finished: "En bild säger mer än tusen ord", därför skriver jag inget mer... OMG vad snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Här kommer mitt bidrag: Bilen Jag har gjort: * Bytt färg * Ny Motorhuv * Satt dit luftintag * Ny Frontspoiler tror jag att det heter * Nya fälgar * Ögonlock * Neon * En Bild på dörren * Sänkt bilen gämte * Tonat Rutorna på båda bilarna * Ögonlock på bilen gämte Kanske något mer som ni hittar // Bubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Tackleberry Din bil vinner lätt Bra jobbat. Kan jag få köpa den?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 (redigerad) Snygga bilar, Bubba och Tackleberry. Redigerad 30 april, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Tackleberry: Din kolfiberhuv vart ju den enda snygga hittils! Bubba: Din kolfiberhuv ser ju rätt så ful ut. Du kunde ha skitit i den så hade bilen blivit snyggare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Eftersom att jag inte kan vara med i tävlingen. laddar jag upp min bil ändå http://img32.echo.cx/img32/882/11414373ey4iikopierakopiera4nu.th.jpg Det mesta som har ändrats syns nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Eftersom att jag inte kan vara med i tävlingen. laddar jag upp min bil ändå http://img32.echo.cx/img32/882/11414373ey4iikopierakopiera4nu.th.jpg Det mesta som har ändrats syns nog Okej då, din kolfiberhuv var rätt så snygg den med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Här e mitt bidrag: jag e inte så jätte bra på att brusha så jag har förökt att undvika att göra det -Rensat bort skarvaroch handtag -Dekal+företags dekaler på framskärmen -Bytt fälgar -Brushat lite luft håll till däcken -ändrat färg till orange -lagt på nät i hålen på framspoilern -Breddat bak och fram skärm -Tonat rutorna med lätt spegel toning -vevat ner fram rutan -Gjort om backspegeln -Satt på nissan dekal i fönstret -Lagt på en Stripe på huven -Målat kjolarna och taket silver/grå -Gjort om vingen -Gjort ögonlock -Ändrat färg på lyserna -Lagt på Nos ventiler som sprutar rök. -Bytt bakgrund -Lagt till burout+rök -Neon -jag kanske har missat något slirande http://img83.echo.cx/img83/899/r1smooke4ct.th.jpg Stillastående http://img187.echo.cx/img187/6949/r1nosmooke3ux.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Om du inte hade bytt bakgrund så hade det varit JÄVLIGT SNYGGT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 29 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 @Copstar: Ja, det hade varit bättre utan bakgrundsbyte, men den var riktigt snygg ändå. Nu har du två bilder, men du måste välja en att delta i själva tävlingen med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 (redigerad) JAg deltar med denna bild isåfall http://img83.echo.cx/img83/899/r1smooke4ct.th.jpg Redigerad 29 april, 2005 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 29 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Mindre än ett dygn kvar, ni hinner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Härligt! ---------- Finally finished: "En bild säger mer än tusen ord", därför skriver jag inget mer... Du kan nästintill ta segern i förtid. Den var ju underbart snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Tackle: Du skullle inte ha färgat Greddy vinylen och dom andra röda, men ändå en av dom snyggaste moddarna jag sett. BTW Står det "Tac.Perl" som signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 30 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Tackle: Du skullle inte ha färgat Greddy vinylen och dom andra röda, men ändå en av dom snyggaste moddarna jag sett. BTW Står det "Tac.Perl" som signatur Nope, det står "Tac. Perf.". Jag hade de decalerna grå först, men ändrade för att det blev för lite färg i bilden. Återigen tack för alla kommentarer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 (redigerad) Varför står det "Tac. Perf" då? Är det idag som tävlingen avslutas ? Redigerad 30 april, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts