Speeder Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Lite dött här?! Aja, tror att jag kommer med min modd idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Jag är hos min pappa i helgen igen så jag röstar på söndag kväll/måndag morgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 28 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Lite dött här?! Aja, tror att jag kommer med min modd idag! Gör inte som Mr.Magic bara. Lämna in när du är säker på att du är färdig. Själv är jag väl också så gott som klar, men jag lämnar inte in den än... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Blir inget bidrag från mig, har inte haft nån tid... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 (redigerad) Här kommer min modd, ALLT är brushat! Saker som är gjorda:Fett kjolpaketÄndrade lysen Ändrade dimljus/strålkastareNy grillÖgonlockNya rutor"Speed" dekalNytt dörrhandtagLackad "wave" på sidanBrushat luftintag på sidanNya fälgarModdad spoilerAntenn borttagenTagit bort många skarvarOch mycket, mycket mer! http://img255.echo.cx/img255/1554/modd100kopiera24dn.th.jpg Redigerad 28 april, 2005 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Speeder, ganska snyggt faktiskt, aningen kladdgt på en del ställen men bra överlag lägger upp en work in progress, men tänker inte delta i tävlingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 29 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 lägger upp en work in progress, men tänker inte delta i tävlingen Neej..! Jag som tyckte att jag hade chans att vinna över dig i denna tävling. Jag lämnar iaf in mitt bidrag idag, då är vi 4 deltagare. Enligt reglerna måste 5 delta för att poäng till marathontabellen skall ges, därför behövs minst en deltagare till. Ta chansen och var med nu, ni har mycket större chans för en topplacering denna tävling. Sista inlämningsdag är imorrn, lördag. Ni hittar info om tävlingen här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Jag säger som KalleR, jag har inte haft tid och medverkar alltså inte i denna tävlingen heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Fan! När man för en gångs skull hade chans att vara med i marathontabellen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 (redigerad) :'( Bubba sa ju att han skulle vara med i den här tävlingen.Jag anmäler mig till tävlingen // Bubba Redigerad 29 april, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Möjligheten finns att jag orkar vara med, men inte säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Jag är med så att ni kan få en komplett tävling, inte för att jag kommer tillföra nånting vackert men är iaf med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Provade att rita min bil. Fin ällä? http://img175.echo.cx/img175/620/nissanskylinecartoon6ie.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Provade att rita min bil. Fin ällä? http://img175.echo.cx/img175/620/nissanskylinecartoon6ie.th.jpg Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 .jag är med o jag lägger upp bild klockan 21:00 idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 29 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 .jag är med o jag lägger upp bild klockan 21:00 idag Härligt! ---------- Finally finished: http://img11.echo.cx/img11/6151/nissanskylinefinished9kd.jpg "En bild säger mer än tusen ord", därför skriver jag inget mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Oh herregud Tackleberry den var gudomlig! jag menar verkligen gudomlig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Oh herregud Tackleberry den var gudomlig! jag menar verkligen gudomlig!!! Instämmer... Den ser ju fan äkta ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Shit Tackle den var extremt bra... undra vem som vinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Härligt! ---------- Finally finished: "En bild säger mer än tusen ord", därför skriver jag inget mer... Har du brushat allt själv? Snyggt iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts