Mr.Magic Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 (redigerad) Här är mitt bidrag i allafall. http://img94.echo.cx/img94/6795/nissanskyline7oc.th.jpg Ändringar: *Nya Fälgar(ser konstiga ut) *Tagit bort massor av små skit *Samma bild på Döden jag har i min signatur som Vinyl *Tribal Vinyl på motorhuven *Eld Vinyl på sidan *Grön Neon *Reklam för NOS, BBS, Street Glow och Toyo Tires. *Z3 Style Vent *Sänkt Sidokjolen *Vent på sidokjolen *Ögonlock *Gröna window Tints *Side Vents *Van Conversion *Dekal på Framfönstret *Ett litet påsk egg som du får hitta själv för de som inte orkar: *SPOILER*Jag sitter inne i bilen*SPOILER* Redigerad 22 april, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Läcker Mr.Magic kan bli en 5:poängare till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 22 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 @Mr.Magic: Mycket moddat, bra. Det är dock något som ser konstigt ut. Neoenet och decalerna känns lite fel. Iaf flammorna där fram, de tycks sticka upp ovanför bilen. Bra jobbat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 (redigerad) Tack båda 2. Hade tråkigt så KalleR och Tackle fick 2 bilar breved min http://img201.echo.cx/img201/3843/lol5ge.th.jpg Redigerad 22 april, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 (redigerad) ...och jag har inte ens börjat. Jag tycker att mellanrummet mellan tävlingarna är alldeles för litet. Det är ju gott om tid till inlämingen vänta några dagar så får du ett mellanrum magic haha Redigerad 22 april, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Tror att min kommande modd kan bli min bästa hittills! Ps. 50+ lager! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 50+ lager! Cooling, jag vill bli som dig när jag blir stor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Här är mitt bidrag i allafall. http://img94.echo.cx/img94/6795/nissanskyline7oc.th.jpg Ser grymt bra ut, tycker bara att navkapslarna såg lie skumma ut men annars var den bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Ser grymt bra ut, tycker bara att navkapslarna såg lie skumma ut men annars var den bra Ja jag vet, det var det jag sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Jag anmäler mig till tävlingen // Bubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Ja jag vet, det var det jag sa. Aa, det har du rätt i, haha. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 (redigerad) Jag vet att man inte får göra om eller ändra på bilen när man redan har postat den men kan jag få göra det ändå, Tackle? Redigerad 24 april, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 24 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 (redigerad) Jag vet att man inte får göra om eller ändra på bilen när man redan har postat den men kan jag få göra det ändå, Tackle? EDIT: Läs nedan... Redigerad 24 april, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 (redigerad) Hmm, ska det inte vara samma regler för alla? ge fan i att ladda upp bilden så snabbt som möjligt så hinner man förhoppningsvis upptäcka några fel... tycker inte man ska få ändra efter man laddat upp Redigerad 24 april, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 24 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Hmm, ska det inte vara samma regler för alla? ge fan i att ladda upp bilden så snabbt som möjligt så hinner man förhoppningsvis upptäcka några fel... tycker inte man ska få ändra efter man laddat upp Jag vet, det blir svårt nu... Regeln tas bort igen. @Mr.Magic: Skicka mig ett pm med bilden så att jag får godkänna den först. Om det är för mycket ändringar godkänns den inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Tackleberry så du menar att jag kan lägga upp min bil och sen: -Kan jag få ändra min bil och lägga upp den Det står på reglerna att man inte får byta bidrag när man har lagt upp den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 24 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Tackleberry så du menar att jag kan lägga upp min bil och sen: -Kan jag få ändra min bil och lägga upp den Det står på reglerna att man inte får byta bidrag när man har lagt upp den. Nope, man får inte det. Det blev lite missförstånd där, men jag hoppas att det är åtgärdat nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Ok Då pratar vi inte mer om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 (redigerad) Orkar inte göra mer en så här: http://img128.echo.cx/img128/1228/11146kx.th.jpg *Sänkt *Förlängt *Bytt fälgar *Grå mulet väder *Ny front *kolfiber på motorhuven *Burn Out *lampormna lyser *Dekal på didan *Nion Kanske något mer Redigerad 24 april, 2005 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Läcker aikjonas12... kanske fem poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts