Mr.Magic Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Har jag bestämt något speciellt eller? Jag har frågat om exakt allt, säg vad jag har gjort för fel om du ska anklaga mig. Dessutom är jag inte domare, jag är den mäktige grundaren av tävlingen. Hade du skött det bättre? Vote: Skyline. Jag påpekade bara det, allsmäktiga car modding guden. Vote: Smart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Skylinern var nog i lite väl låg upplösning. Jag har inte haft möjlighet att fixa bilden på 745:an än, men imorgon bitti kommer den att ligga på silentwhisper, färdig att modda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 20 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Jag påpekade bara det, allsmäktiga car modding guden. Vote: Smart Ingen skada skedd alltså. Startar tävlingen imorrn. Det blir "skylinen", "smarten" eller Speeders kärra. @KalleR: Förstår inte riktigt, vill du ha "skylinen" eller "smarten"? @Speeder: Blir din bild bra så tar vi den, men försök att inte fixa fram den allt för sent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 @KalleR: Förstår inte riktigt, vill du ha "skylinen" eller "smarten"? Spelar ingen roll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 21 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Skylinern var nog i lite väl låg upplösning. Jag har inte haft möjlighet att fixa bilden på 745:an än, men imorgon bitti kommer den att ligga på silentwhisper, färdig att modda! "imorgon bitti" betyder inte eftermiddag för mig iaf, men men.... Tävlingen kommer hur som helst att startas ikväll. Mm Speeder lyckas skaffa en bra bild använder vi den. Annars blir det "skylinen" eller "smarten". Själv tror jag att man kan modda mer på "skylinen", men alla håller inte med mig. Säg vad ni tycker, så kan vi kanske bestäma oss snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Själv tror jag att man kan modda mer på "skylinen" Sant... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Satan! Farsan kommer inte förrän kl. 16, men efter 16 lägger jag in bilden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Nu är klockan strax 17.00!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 www.dundertrollarna.se/bilder Välj vilken som är bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Den första ser helt okej ut, men jag vill hellre ha Skylinen nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Det kanske skulle passa bra att modda en sliten bil? Och inte någon sportbil som redan är snygg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 .w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Det kanske skulle passa bra att modda en sliten bil? Och inte någon sportbil som redan är snygg... Den här kan ni kanske ta: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 21 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 (redigerad) Vi hade en äldre bil förr, då blev det alldeles för lite deltagare pga klagomål... Tävling 5 Tävlingsobjekt: http://img217.exs.cx/img217/1197/11414373ey4ii.jpg (Nissan Skyline) Startdatum: Torsdag 21/4 Slutdatum: Lördag 30/4 Läs reglerna i första posten. Alla som vill får vara med! Fråga om något är oklart. Redigerad 21 april, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 (redigerad) Hinner inte vara med som jag hade hoppats, ganska mycket att göra i skolan den närmaste veckan. Men nästa tävling kan jag nästan lova att jag är med i! EDIT: Kanske hinner om jag börjar nästa fredag, blir lite stressigt men det kanske går Redigerad 21 april, 2005 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Kan man slänga ihop 2 layers? Till exempel om jag vill att färgen ska sitta på samma layer som orginal bilden. isåfall hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 22 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Kan man slänga ihop 2 layers? Till exempel om jag vill att färgen ska sitta på samma layer som orginal bilden. isåfall hur? Ctrl + E. Det lager som är aktivt då du trycker smälts ihop med lagret under. Kallas att "melta". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Ctrl + E. Det lager som är aktivt då du trycker smälts ihop med lagret under. Kallas att "melta". Tack(le) you Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Jag är redan klar med min :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Jag är redan klar med min :/ ...och jag har inte ens börjat. Jag tycker att mellanrummet mellan tävlingarna är alldeles för litet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts