Mr.Magic Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Om ni vill så skulle jag kunna ta en bild på våran 745:a som gått 50.090 mil (!), så att vi kan modda en riktig långmilare! Ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 20 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Det jag som bestämmer... för att jag har makten... Vad sägs om denna? Nissan Skyline Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Den där är väl redan stylad, roligare att göra ostylade bilar stylade och moddade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 20 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Den där är väl redan stylad, roligare att göra ostylade bilar stylade och moddade Den där kan man styla mycket kan jag lova. @Speeder: Skaffa fram en riktigt bra bild fort isf. Förra gången vi gjorde så, med Urkas bil, blev det nästan skandal... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Den där kan man styla mycket kan jag lova. @Speeder: Skaffa fram en riktigt bra bild fort isf. Förra gången vi gjorde så, med Urkas bil, blev det nästan skandal... Okej, jo en långmilare skulle va ballt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 20 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Jag skulle gärna vilja starta tävlingen ikväll, men då krävs en bild... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 (redigerad) Hur länge brukar tävlingarna hålla på? EDIT: Bild http://www.dieselstation.com/wallpapers/Sm...rt-Misc-011.jpg Redigerad 20 april, 2005 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 (redigerad) En Vecka. @Tackle: Jag fattar inte riktigt hur du räknar poäng ställningen i Marathontabellen, kan du förklara? Redigerad 20 april, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 20 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 En Vecka. @Tackle: Jag fattar inte riktigt hur du räknar poäng ställningen i Marathontabellen, kan du förklara? 5p till ettan 4p till tvåan 3p till trean 2p till fyran 1p till femman Enkelt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 5p till ettan 4p till tvåan 3p till trean 2p till fyran 1p till femman Enkelt! Ok *Slår mig själv i huvudet* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Jag moddar gärna smarten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Jag moddar gärna smarten Lite konstig vinkel enligt mig :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Lite konstig vinkel enligt mig :/ So? det är väl inget problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Egentligen inte, Den blir bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 20 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Jag moddar gärna smarten Jag vill hellre ha någon lik skylinen, så man kan göra typ en streetrace bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Jag tycker vi röstar, bara för att du är domare borde du inte få bestämma exact allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Vote: Smart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 20 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 (redigerad) Jag tycker vi röstar, bara för att du är domare borde du inte få bestämma exact allt. Har jag bestämt något speciellt eller? Jag har frågat om exakt allt, säg vad jag har gjort för fel om du ska anklaga mig. Dessutom är jag inte domare, jag är den mäktige grundaren av tävlingen. Hade du skött det bättre? Vote: Skyline. Redigerad 20 april, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 *Skyndar mig att skaffa en bild*! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Synd att det är lite lig upplösning på skylinen, men detn är okej för mig ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts