Speeder Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Oooh! Vill att fler kommenterar mitt arbete! ***600:de posten!*** Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Gaah, äntligen färdig... Silent Whisper krånglade ju givetvis också. Men här kommer mitt bidrag iaf. Ändringar: *Rosa färg *Moddade kjolar *Bakdörren borttagen *Moddad dörr *Nya däck *Nya fälgar *Moddad grill *Röda lysen *Moddade sidorutor *Tonade rutor *Området under rutorna och neråt är "ihoptryckt" *Rätt färg reflekteras från backspeglen *Dekal i framrutan *Krafs på taket borttaget Mer kan jag inte komma på. Har brushat allt helt själv, förutom däck och fälgar. På fälgarna tog jag bara bort lite reflektioner från träd, buskar och annat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Snygg! från när är quoten i din signatur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Snygg! från när är quoten i din signatur? Quotet är ifrån när du läst att jag har samma färg på min bil som du planerat ha på din. Tror det var första tävlingen. Tyckte det var trevlig med ett quot i signaturen och hittade inget annat med mitt namn i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Quotet är ifrån när du läst att jag har samma färg på min bil som du planerat ha på din. Tror det var första tävlingen. Tyckte det var trevlig med ett quot i signaturen och hittade inget annat med mitt namn i Hehe okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FylleSpray Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 (redigerad) Fyllesprays bidrag Här är det, aning försenat nu måste ja sova...fan vörjar 08.00 imorrn Redigerad 17 april, 2005 av FylleSpray Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 (redigerad) Rösta på den bilen du tycker är snyggast, eller ge fan i att rösta Jag vet att den kommer vara snygg så det var därför jag sa så... @Fyllespray: Konstiga fälgar Redigerad 18 april, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Jag vet att den kommer vara snygg så det var därför jag sa så... Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 (redigerad) Doh! Jag är trög i huvudet! Tackleberry, kan du inte köra igång röstningen?! Redigerad 18 april, 2005 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Gaah, äntligen färdig... Silent Whisper krånglade ju givetvis också. Men här kommer mitt bidrag iaf. Ändringar: *Rosa färg *Moddade kjolar *Bakdörren borttagen *Moddad dörr *Nya däck *Nya fälgar *Moddad grill *Röda lysen *Moddade sidorutor *Tonade rutor *Området under rutorna och neråt är "ihoptryckt" *Rätt färg reflekteras från backspeglen *Dekal i framrutan *Krafs på taket borttaget Mer kan jag inte komma på. Har brushat allt helt själv, förutom däck och fälgar. På fälgarna tog jag bara bort lite reflektioner från träd, buskar och annat... Måste vara ngt fel i axeln på den bilen.. Kolla vänstra däcket och jämfört med det högra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Damn, min ser ut som en UFO glassbil gemfört med era Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 18 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Röstning tävling 4 ------------------ Röstning: Alla gtasajtens medlemmar får vara med och rösta. För att man inte ska påverka hur andra röstar skickar du dina röster till mig via ett PM. När du röstar väljer du ut de fem bästa bidragen och ger poäng från 1-5 till dem. Man får ej rösta på sig själv. Den som får flest poäng vinner tävlingen. Du skriver alltså till mig vilka du röstar på och du skriver vilka poäng du ger dem. De som deltar måste rösta för att ej bli diskvalificierade. Exempel: 5p - (namnet på den du tycker har gjort bäst här) 4p - (namnet på den du tycker har gjort näst bäst här) 3p - (namnet på den du tycker har gjort tredje bäst här) 2p - (namnet på den du tycker har gjort fjärde bäst här) 1p - (namnet på den du tycker har gjort femte bäst här) ------------------ Tävlingsobjekt: http://img108.exs.cx/img108/8149/mecurymetaoneconcept0019wk.th.jpg Startdatum: 7/4 2005 Deltagare: 1. Mr.Magic 2. KalleR 3. Tackleberry 4. MyStiC 5. Bubba 6. Speeder 7. Kalan 8. FylleSpray Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 18 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Sju röster redan! Och otroligt nog har KalleR redan röstat... Han brukar ju i vanliga fall göra det i sista sekunden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Sju röster redan! Och otroligt nog har KalleR redan röstat... Han brukar ju i vanliga fall göra det i sista sekunden. Hehe, hemma sjuk idag så jag har gott om tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 När börjar nästa tävling? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 När den här är klar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 När är det slutröstat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Gjorde en signatur: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 18 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 När är det slutröstat? Jag avslutar röstningen när tillräckligt många har röstat och när alla deltagare har röstat. Tar det för lång tid, får deltagarna en påminnelse. Därefter avslutas röstningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts