Kalan Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Vad är det för fel på orginalbakgrunden? Inget, men eftersom jag gjorde om min bil till cabriolet, så kändes det lite lättare om man bytte bakgrund för att täcka över det som stack ut på originaltaket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 14 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Jag hopppas man inte måste förklara HUR man har gjort dom, utan bara vad man har gjort? Ja, ni behöver inte skriva hur. Det räcker med vad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Det är bara att hoppa in. Vi utser väl vinnare gemensamt, eller..? KalleR: Du menar ett bidrag per person eller? Du missade mig också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 (redigerad) Är inte detta som en härmning av min brorsas tävling? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=25286 Redigerad 14 februari, 2005 av Azomner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Är inte detta som en härmning av min brorsas tävling? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=25286 Spelar det egentligen någon roll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Nepp , d e försäj , förtjej , eller hur d stavas . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Jag vill dra mig ur tävlingen... Har tröttnat på allt som har med bilmodding att göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Jag är med om det fortfarande går allstå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Är inte detta som en härmning av min brorsas tävling? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=25286 Handlar inte den om att göra en bil till ett spel. Här gör man ju bara om en bild... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 (redigerad) Skulle man kunna få lite hjälp? Isåfall vill jag vet hur man gör för att få en fälg eller liknande till sin bild!? Om jag har min bil framför mig och vill sätta dit t.ex en kjol eller fälg (allt som man tar från någon annan bil) Jag tänker mig att det är samma funktion som "klistra in" i Paint... Skulle va jättebra om någon kunde förklara för det är nog det jag vill veta allra mest! Redigerad 14 februari, 2005 av Kurby Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Skulle man kunna få lite hjälp? Isåfall vill jag vet hur man gör för att få en fälg eller liknande till sin bild!? Om jag har min bil framför mig och vill sätta dit t.ex en kjol eller fälg (allt som man tar från någon annan bil) Jag tänker mig att det är samma funktion som "klistra in" i Paint... Skulle va jättebra om någon kunde förklara för det är nog det jag vill veta allra mest! . http://www.digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Så är det bara att använda sig utav ctrl + c och sedan ctrl + v? Såsom jag fattat det!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 (redigerad) Edit: Hinner inte med någon styling tyvärr... *ta bort detta meddelande * Redigerad 16 februari, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Fan, jag har slut på idéer... skulle vilja ha ett lutintag på sidan, men det blir inet snyggt när jag försöker rita, och jag har lovat mig själv att inte kopiera nått från andra bilar förutom fälgarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Jo jag undrar bara hur han fick fram det rutiga? Jag har fått fram det svarta som övergår i vitt men jag förstår inte hur han fick dit det rutiga!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Nu har även jag börjat rita lite simplare saker till min bil, istället för att enbart kopiera från andra bilar. Det är ju mycket roligare så ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Nu har även jag börjat rita lite simplare saker till min bil, istället för att enbart kopiera från andra bilar. Det är ju mycket roligare så ju Härligt Det bästa tipset du kan få är att inte ge upp Kurby: sluta fråga så mkt, ge dig på lättare saker istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Jo jag undrar bara hur han fick fram det rutiga? Jag har fått fram det svarta som övergår i vitt men jag förstår inte hur han fick dit det rutiga!? Det rutiga är transparent. Lägg kolfibret på ett separat lager och ta bort bakgrunden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Det rutiga är transparent. Lägg kolfibret på ett separat lager och ta bort bakgrunden. Jag förstod inte så mycket? Såhär långt fattar jag men sen ingenting! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Jag förstod inte så mycket? Såhär långt fattar jag men sen ingenting! Om du har gjort det mönstret själv (med hjälp av övertoningsverktyget) så ska du inte göra det på bakgrundslagret, utan på ett separat lager, du trycker på Ctrl+Shift+N för att skapa ett nytt lager. Du ska därefter välja Redigera > Ange Mönster. Starta sedan ett nytt bilddokument och välj Redigera > Fyll och ange mönstret du just sparade. Förklarade hur man skulle göra för att fortsätta i Bilmoddingtopicen, så leta där om du inte vet hur du ska fortsätta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts