KalleR Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Helt brushad sidepipe, helt brushad intercooler, inget kopierat detta kommer nog bli min mest avancerade mod hittills Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 8 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 En liten påminnelse http://img71.exs.cx/img71/8732/tvling43ez.gif Fy fan va dåligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Haha, Fan va skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Lägesrapport: +160 lager 20mb stor .psd-fil nytt rekord i använt ramminne, PS använde 747mb(!) ram utan att hänga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Ja anmäler mig till tävlingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Lägesrapport: +160 lager 20mb stor .psd-fil nytt rekord i använt ramminne, PS använde 747mb(!) ram utan att hänga... Sweet ratmuthafucking tap-dancing Jesus helluva' Christ! 747 mb RAM?! Mer än vad jag har, cheesus... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 (redigerad) Sweet ratmuthafucking tap-dancing Jesus helluva' Christ! 747 mb RAM?! Mer än vad jag har, cheesus... HEHE, aa det var lite extremt... normalt när man jobbat ett tag brukar ps sno runt 400ram.. men jag har 2gb ram att leka med så det är lugnt Redigerad 10 april, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Lägesrapport: 20 lager 8Mb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Jag har ett förslag. Varför inte ha en tävling där alla får modda vilken bil som helst? och så får man rösta vilken som är snyggast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Olika bilar blir olika snygga, så därför har vi en och samma bil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Olika bilar blir olika snygga, så därför har vi en och samma bil! Precis. Om vi har olika bilar, finns ganska stor risk för att många bara lägger upp någon bil man moddat tidigare. Då blir det ingen "battle", som tävlingen faktiskt är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 (redigerad) Okej, Här kommer min bil iaf. Ganska ful, orginalet var redan snyggt :/ Edit: Om man lägger 3-4 Alternativ bilar då? http://img73.echo.cx/img73/7530/thepimpomecury6ep.jpg Edit2:Kanske ska säga vad jag har ändrat också *Mortal Kombat Scorpion Vinyl på sidan *3 Eld Vinyler *Orange Window Tint *Färgad Röd *Blåa Framlyktor *Gula Nedre Framlyktor *Guld Fälgar *En liten Sideskirt *Mesh Grill *Lagt på ett M(=Magic) Jag har säkert gjort mer men jag orkar inte räkna mer Redigerad 11 april, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Okej, Här kommer min bil iaf. Ganska ful, orginalet var redan snyggt :/ Edit: Om man lägger 3-4 Alternativ bilar då? Edit2:Kanske ska säga vad jag har ändrat också *Mortal Kombat Scorpion Vinyl på sidan *3 Eld Vinyler *Orange Window Tint *Färgad Röd *Blåa Framlyktor *Gula Nedre Framlyktor *Guld Fälgar *En liten Sideskirt *Mesh Grill *Lagt på ett M(=Magic) Jag har säkert gjort mer men jag orkar inte räkna mer Snygg reflektion på marken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Nu orkar inte jag mer.. * helt ny kjol, även intercoolern brushad (första gången) * smått bräddade skärmar * ny sidokjol * sidepipe (helt brushad, även den första gången) * nätgrill * ögonlock * Ny miljö, och reflektioner i bilen * Nya fäljar (ej brushade ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 12 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Nu orkar inte jag mer.. * helt ny kjol, även intercoolern brushad (första gången) * smått bräddade skärmar * ny sidokjol * sidepipe (helt brushad, även den första gången) * nätgrill * ögonlock * Ny miljö, och reflektioner i bilen * Nya fäljar (ej brushade ) Skillat! Troligen din bästa hittills. Inte många misstag, förutom en sak. Bilen ser ut att sväva istället för att stå på marken, men det är alltid svårt att få det att se realistiskt ut när man byter bakgrund. ------------------ En påminnelse: Tävling 4 pågår... Tävlingsobjekt: http://img108.exs.cx/img108/8149/mecurymetaoneconcept0019wk.th.jpg Startdatum: 7/4 2005 Slutdatum: Söndag 17/4 Alla är välkomna att delta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Snygg reflektion på marken! Den var ju där från början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 (redigerad) Den var ju där från början. Det är ju det han syftar på, du har stylat och ändrat färg på bilen, reflektionen reflekterar fortfarande orginalet tackelb: tackar , aa jag vet, det är skitsvårt, speciellt efter som enna bilen var tagen i ganska konstig vinkel Redigerad 12 april, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Den var ju där från början. Ja, precis! Det var ju därför jag kommenterade det. Du kanske skulle fixat till reflektionen så den stämde med din bilmodd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Ja, precis! Det var ju därför jag kommenterade det. Du kanske skulle fixat till reflektionen så den stämde med din bilmodd? Ähh skit i de, jag kommer inte vinna ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Ähh skit i de, jag kommer inte vinna ändå. Nej... för jag kommer ge min 5a till KalleR så som det ser ut nu Och Tackleberry denna gången ska jag rösta riktigt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts