Ferizi Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 .amagad wtf?? e inte detta påhopp? Jo det är det... Enligt min mening är vore en varning på kurby på sin plats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Kurby din bil var ful!!!! Vad är det för grön tlängst ner på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Kurby din bil var ful!!!! Vad är det för grön tlängst ner på den Mossa eller mögel kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FylleSpray Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 .jävligt bra bil med nice upplösning...å jag skulle nog vilja ha en längre tävling då jag oftast glömmer/inte har så mycket tid, så en lång tävling skulle vara bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Kan nån annan lägga upp bilden jag ser den inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FylleSpray Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 http://img108.exs.cx/img108/8149/mecurymetaoneconcept0019wk.th.jpg här =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Vad tycker ni andra om den bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Den var ju skitläcker, vilket gör det till en utmaning att inte förstöra den. Use it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Fin bil =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Dåligt med tryck i denna tråden nu.. Tackleberry: skapa en ny tråd till nästa tävling för att locka fler deltagare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Vill ha bilen som ni postade senast! I like it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Vill ha bilen som ni postade senast! I like it! Var det inte redan bestämmt att vi skulle ha den? Jag har redan börjat på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 7 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Dåligt med tryck i denna tråden nu.. Tackleberry: skapa en ny tråd till nästa tävling för att locka fler deltagare Är det okej så gör jag det. Lika bra att börja med tävlingen snart då, eftersom folk redan har börjat. Hur lång tid ska vi ha på oss? Längre än tidigare, men hur mycket längre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Är det okej så gör jag det. Lika bra att börja med tävlingen snart då, eftersom folk redan har börjat. Hur lång tid ska vi ha på oss? Längre än tidigare, men hur mycket längre? Ja, eftersom jag sa att du skulle göra det så är det okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Går det inte att göra en snyggast-mod tävling här på forumet. vem som bygger eller moddar den snyggaste grejen till VC t.ex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Går det inte att göra en snyggast-mod tävling här på forumet. vem som bygger eller moddar den snyggaste grejen till VC t.ex Det var en sådan tävling men det var inte många som kunde modda om jag inte minns fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 7 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 (redigerad) Tävling 4 Tävlingsobjekt: http://img108.exs.cx/img108/8149/mecurymetaoneconcept0019wk.th.jpg Startdatum: Torsdag 7/4 Slutdatum: Söndag 17/4 Läs reglerna i första posten. Eventuellt kommer en ny topic för denna tävling. Alla som vill får vara med! Fråga om något är oklart. Redigerad 8 april, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Månadens slut tycker jag är för länge... en vecka räcker tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 7 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 (redigerad) Slutdatum på tävlingen är: Söndag 17/4 Alla som vill får delta. Ju fler som deltar, ju bättre tävling EDIT: Jag fixar en ny topic till tävlingen imorgon. Redigerad 7 april, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Tackleberry du behöver inte skicka mail till mig om tävlingen jag tycks aldrig hinna... Jävla skola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts