KalleR Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Men för helvete om Mr.Magics bild är för liten är ju den också det aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Förutom att bilden var för liten. .och för dålig kvalitèt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 .väldigt snällt sagt! Din var ju inte speccielt fin heller! Tack! Hur lätt tror du det är om man kommer på att det är tävling kl. 22 på inlämngingsdagen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 *Den som röstade "sämst" (alltså mest olikt med resultatet) var Freizi, som röstade så här: 5p - Kalan 4p - aikjonas 3p - Sir.Per 2p - Kurby 1p - Bubba Undra varför jag röstade så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Hur lätt tror du det är om man kommer på att det är tävling kl. 22 på inlämngingsdagen? Sir.Per gjorde sin på 20 min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Sir.Per gjorde sin på 20 min Jepp, och jag en cirka 40 - 60min! Han ändrade färgerna på olika delar av bilen! Om du kollar på mitt inlägg ser du det jag gjort och det är betydligt mera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Jepp, och jag en cirka 40 - 60min! Han ändrade färgerna på olika delar av bilen! Om du kollar på mitt inlägg ser du det jag gjort och det är betydligt mera... Jaha men det var inte fint för det.., Tycker att det är jävligt taskigt att skriva som du gjorde till sir.per Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Jaha men det var inte fint för det.., Tycker att det är jävligt taskigt att skriva som du gjorde till sir.per Wörd, Kurby is a nörd. Farligaste Rimmen i stada! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Undra varför jag röstade så För att du inte vill att jag ska vinna antagligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Men håll käften! Det mest patetiska är att du bara kan skriva sådant på internet och inte säga det till någon i verkligheten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 För att du inte vill att jag ska vinna antagligen För att jag ville att Kalan skulle vinna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Men håll käften! Det mest patetiska är att du bara kan skriva sådant på internet och inte säga det till någon i verkligheten! Pratar du med mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Pratar du med mig? Ja, vem annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 5 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Sluta bråka! Allvarligt, jag vill inte att tråden ska stängas. Onödigt att klaga på någon annans bild bara för att man tycker resultatet blev orättvist. Lägg av med allt tjafs! Jag tycker att varningar snart vore på sin plats. Främst Kurby och Mr.Magic, akta er! Jag vill också förtydliga en sak som KalleR säger, förslagen på bilder måste vara större. Läs reglerna innan ni lägger upp bilder där står klart och tydligt vad som krävs: *Orginalbild minst 1024 x 768Inte mindre! En till sak: Quota inte bilder! Tycker min andraplats i det totala är bra eftersom jag missade en tävling Nope, men kanske för din tredjeplats... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Tycker min andraplats i det totala är bra eftersom jag missade en tävling Jag är också rätt nöjd med min andraplats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Ja, vem annars? .amagad wtf?? e inte detta påhopp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 .amagad wtf?? e inte detta påhopp? Inte så farligt tycker jag För två månader sedan blev jag kallad Hitler i en topic, ja...ehmm de var påhopp Men keep up the good work killar! Ni gör det väldigt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 En tävling med denna hade varit kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 6 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 (redigerad) En tävling med denna hade varit kul Den blir bra! Bra möjlighet att visa sina brushing egenskaper mm. Gillar fler den, tar vi den. Edit: Bra upplösning! När vill ni ha nästa tävling? Ska vi ta en längre tävling, som börjar snart, men håller på i några veckor? Då kan troligen fler delta och konkurrensen blir större. Redigerad 6 april, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Jag ser inte bilden men jag vill va med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts