fabian Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Nu förtod du säkert Tackleberry, kolla dina PM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Vem vann tävlingen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 3 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Vem vann tävlingen? Röstningen är inte avslutade än. Alla deltagare har inte röstat heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 4 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Bara deltagarna har röstat så visar jag resultaten. Därför är det bra om de som inte har röstat gör det snå snabbt som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Bara deltagarna har röstat så visar jag resultaten. Därför är det bra om de som inte har röstat gör det snå snabbt som möjligt. Vilka är det som är kvar? Och hur många har röstat sammanlagt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 4 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 11 har röstat, + att Frenzy har röstat, men fel... De som deltar men inte har röstat är: *KalleR Var visst ingen mer... Vi väntar alltså bara på att KalleR ska rösta, sen avslutas tävlingen. Ni som inte har röstat kan alltså fortfarande rösta. @KalleR: Du har endast dagen på dig. Hinner du inte, utesluts ditt bidrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 5 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 @KalleR: Du får denna dag på dig också, vill inte utesluteta dig. Men var snäll och rösta så snabbt som möjligt. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 @KalleR: Du får denna dag på dig också, vill inte utesluteta dig. Men var snäll och rösta så snabbt som möjligt. Tack! Näe, men då får han fan röst nån gång. Fast han kanske är bortrest eller nått... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 OOps hade ingen tid alls igår... röstar så fort jag kan idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 OOps hade ingen tid alls igår... röstar så fort jag kan idag Okej, förlåt om jag lär arg i inlägget ovan ditt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 5 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Tävling 3, resultat: 1:a: Kalan 53p 2:a: KalleR 50p 3:a: Tackleberry 42p 4:a: Bubba 27p 5:a: Sir.Per 15p 6:a: Kurby 13p 7:a: aikjonas12 7p Kalans vinnarbild: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/Nissan_350z_Done2.jpg Lite fakta: *Till denna tävling röstade 14 personer. *KalleR hade flest 5-poängare, men Kalan mest poäng totalt. *Kalan fick i snitt 3,8p av varje röstare. *Den som röstade "sämst" (alltså mest olikt med resultatet) var Freizi, som röstade så här: 5p - Kalan 4p - aikjonas 3p - Sir.Per 2p - Kurby 1p - Bubba *Kurby röstade först av alla och KalleR sist. *Bubba tog med sin fjärde plats sina första poäng till marathontabellen. *I och med denna tävling jämnar det ut sig i både toppen och botten av marathon tabellen: Marathontabell: 1. Tackleberry 11p 2. Kalan 10p 3. KalleR 9p 4. Urkas 7p 5. Bubba 2p 5. Krax 2p 5. Sir.Per 2p 5. Upson 2p Den bäste av dem alla leder dock forfarande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Wow, fan va jämn tävling! Grattis Kalan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Grattis Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 (redigerad) Kan jag vara med i nästa tävling? Jag har lite mer tid nu Edit: Det här kanske är något till nästa tävling? Redigerad 5 april, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 5 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Kan jag vara med i nästa tävling? Jag har lite mer tid nu Jag säger det igen. Alla som vill får vara med. Grattis Kalan! och jag håller med, det var en jämn tävling. Troligen kommer det dröja ett tag till nästa tävling, men det är fritt fram att leta bilder redan nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Jag fattar fan inte hur sir per kan komma bättre! Det var det simplaste och fulaste jag någonsin sett, allstå förjävligt såg det ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Jag fattar fan inte hur sir per kan komma bättre! Det var det simplaste och fulaste jag någonsin sett, allstå förjävligt såg det ut! .väldigt snällt sagt! Din var ju inte speccielt fin heller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 (redigerad) Tycker min andraplats i det totala är bra eftersom jag missade en tävling Mr.Magic: för liten bild, minst 1024x768, gärna större Redigerad 5 april, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 (redigerad) Tycker vi ska ha den här bilen till nästa tävling. Bätre att modda en lite äldre bil: http://www.geocities.com/MotorCity/Garage/3203/vw57.jpg Edit: kanske för liten men jag kommer med nått nytt om jag hittar. Redigerad 5 april, 2005 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Tycker vi ska ha den här bilen till nästa tävling. Bätre att modda en lite äldre bil: http://www.geocities.com/MotorCity/Garage/3203/vw57.jpg Förutom att bilden var för liten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts