Green_Goblin Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Fina allihop! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Jaha, då var man färdig då. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/Nissan_350z_Done2.jpg Ändringar: *Ny lack *Tonade rutor *Ny huv *Sänkt *Taksänkt *Vinge pålagd samt omgjort till kolfiber *Nya däck och fälgar *Moddad frontspoiler *Moddad bakspoiler *Nya sidokjolar *Moddade lysen *Ögonlock *Mer skugga på marken (bilen är ju sänkt) *Kolfiberdörrar Samt lite annat smått Har gjort allt själv i Photoshop förutom fälgarna, mesta av däcken samt vingen (bortsett från kolfibret)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Snygg Kalan Bar gjort framför allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 2 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Ja, då är fem klara iaf. Om det är bågon som fortfarande håller på, vill jag påminna är om att idag är sista inlämningsdag. röstningen startar imorrn. Måste vara jämnaste tävlingen hittills, många bra bidrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 2 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Två timmar kvar då. Vi blev tyvärr inte så många den här gången heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 (redigerad) Ja det kan man säga ska kolla igenom nu och lägga upp en röstningslista Edit: Klar... Redigerad 2 april, 2005 av __GURRA__ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Någon som har tips till mig hur man bytar fälgar och lägger till eller tar bort saker från bilar ? Håller på med min första bilmodd just nu . Tack på förhand ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 2 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Någon som har tips till mig hur man bytar fälgar och lägger till eller tar bort saker från bilar ? Håller på med min första bilmodd just nu . Tack på förhand ! Här hittar du mycket användbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Här hittar du mycket användbart. Ok ok Tackar så mycket ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Här är mitt bidrag! Jag är inte nöjd alls, kom på klockan 22 att det var modtävling och det enda jag gjort innan var en sänkning... Jag gillar inte färgen, dels p.ga av den är extremt ful och så blev den dålig! Bilen: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/Nissan_350_Z_mod.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FylleSpray Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 .fuck fuck shit fuck ....hade glömt bort tävlingen...får man var nåra timmar sen med att lämna in bidraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Hmm 40 min kvar och jag har inte börjat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 2 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Jag startar röstningen imorron typ kl. 11.00. Hinner ni tills dess så är det okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 (redigerad) Hehe 20 min projekt Bytt färg Bytt färg på fälgar kommer ej på något mer. Redigerad 2 april, 2005 av Sir.Per Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 F*n vad snygg mad alla olika färger hur gjorde du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 F*n vad snygg mad alla olika färger hur gjorde du det??? Markera det bara det område du vill färga sen tar du nästa osv osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Jag glömde skriva vad jag gjort med bilen!SänktTonad baklampaTagit bort Nissan märket framÄndrat färgGjort om främre spoilernBytt fälgarTonade rutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 3 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Röstning, Tävling 3. Röstning: Alla gtasajtens medlemmar får vara med och rösta. För att man inte ska påverka hur andra röstar skickar du dina röster till mig via ett PM. För att jag inte ska kunna "fiffla" med rösterna publicerar jag här vad folk har röstat på. När du röstar väljer du ut de fem bästa bidragen och ger poäng från 1-5 till dem. Man får ej rösta på sig själv. Den som får flest poäng vinner tävlingen. Du skriver alltså till mig vilka du röstar på och du skriver vilka poäng du ger dem. - Alla får rösta, men deltagarna måste rösta! ----- -->Orginalbilden<-- Alternativen: *Tackleberry *Bubba *KalleR *aikjonas12 *Kalan *Kurby *Sir.Per Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Så nu har jag röstat fick du resultaten tackleberry? // Bubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 3 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Märker att vissa har svårt med röstningen. Rösta enligt följande: 5p - "den ni tycker är bäst här" 4p - "näst bäst" 3p - "tredje bäst" 2p - "fjärde bäst" 1p - "femte bäst" Kopiera gärna detta och fyll med namn, det blir lättare att rätta på det viset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts