GEAS Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Jag skulle seriöst kunna tänka mig att vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FylleSpray Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Ser ju ut som ett par är med iaf...kanske dags att börja leta en bil till tävlingne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 22 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Ser ju ut som ett par är med iaf...kanske dags att börja leta en bil till tävlingne? Ja, det passar bra att ge förslag på en bil nu. Jag har inget förslag just nu, så det är bra om ni kommer med några. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Här är några förslag: Bil nr1 Bil nr2 Bil nr3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 27 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Här är några förslag: Bil nr1 Bil nr2 Bil nr3 Bra bilder, skulle välja alternativ 1. Någon som vill sköta nästa tävling? Jag orkar inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Bra bilder, skulle välja alternativ 1. Någon som vill sköta nästa tävling? Jag orkar inte... Bil 1 Blir bra för mig men får jag vara med i tävlingen fast jag inte är så super bra på att modda bilar? Om jag får så vill inte jag hålla i tävlingen. Är Någon villig att hålla i tävlingen så tusen tack till den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 27 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Bil 1 Blir bra för mig men får jag vara med i tävlingen fast jag inte är så super bra på att modda bilar? Om jag får så vill inte jag hålla i tävlingen. Är Någon villig att hålla i tävlingen så tusen tack till den. Okej, jag kan väl hålla i tävlingen då. Bestäm ni när den ska börja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FylleSpray Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 .dra igång den idag nån gång da, sen slutar den på fredag eller söndag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Vi kan börja idag men får jag vara med i tävlingen?? Ska vi ta bil 1 som tävlings obejekt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 28 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Vi kan börja idag men får jag vara med i tävlingen?? Ska vi ta bil 1 som tävlings obejekt? Ja, alla får vara med. Jag drar igång den strax. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Jag e nog med, det kan jag nog! Bil 1 blir bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 28 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 (redigerad) Tävling 3 http://img161.exs.cx/img161/9332/1024x768nissan350z018gz.jpg Alla bidrag måste vara inne senast Lördag denna vecka (2/4) Lycka till! Edit: Jag har skickat ut "inbjudningar" till tidigare tävlande för att många ska delta. Redigerad 28 mars, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Jag vill gärna vara med okså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Nu har jag kommit en bra bit på bilen jag tycker den är snygg. Men det är ju jag det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 29 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Jag vill gärna vara med okså. Jorå, alla är välkomna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Hur många är med i tävlingen om man räknar med mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Hur många är med i tävlingen om man räknar med mig? Jag har påbörjat ett projekt iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 29 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Jag har också börjat, men tänker inte alls lägga ner lika mycket tid denna tävling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Jag kan tillägga att ni kan ta bort mig helt från "battlet". Har mycke annat och göra så jag hinner inte med allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Jag är med i denna tävlingen tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts