Urkas Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Klart det ser ut som en leksakbil, det är ju en! Jag brukar ju leka med den ibland. Fast skämt o sido, den ser liten ut iom det är suddigt framför och bakom den. Djupseende heter det väl på svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Vad är knus? Suck. Knus är som en förare utan vett, eller en båt som inte har däck. Lite både och alltså, lite av varje. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 (redigerad) Bil Modden Här kommer Mustangen som jag sa att jag skulle styla. Min 3 bil modd så den är inte super Redigerad 9 mars, 2005 av Bubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Bil Modden Här kommer Mustangen som jag sa att jag skulle styla. Min 3 bil modd så den är inte super Har detta något att göra med tävlingen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 9 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Bil Modden Här kommer Mustangen som jag sa att jag skulle styla. Min 3 bil modd så den är inte super Vill påminna dig om att det finns en annan tråd för modding som inte rör tävlingen... Nu är sista chansen för er att rösta. Lägger upp resultaten om en timme eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Vill påminna dig om att det finns en annan tråd för modding som inte rör tävlingen... Nu är sista chansen för er att rösta. Lägger upp resultaten om en timme eller så. Nu har det gått en timme! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Ok tack men tänkte inte på den brukar inte vara inne där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 9 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Ursäkta att jag blev lite sen, men kunde inte missa OC... Tävling 1, resultat: 1:a: Tackleberry 31p 2:a: Kalan 28p 3:a: Urkas 24p 4:a: Krax 18p 5:a: Sir.Per 14p Tackleberry´s vinnarbild: http://img217.exs.cx/img217/3489/audi80coupe3mp.jpg Så här röstade alla: Tackleberry: 5p - Kalan 4p - Urkas 3p - Krax 2p - Sir.Per Krax: 5p - Tackleberry 4p - Urkas 3p - Kalan 2p - Sir.Per Kurby: 5p - Tackleberry 4p - Kalan 3p - Urkas 2p - Sir.Per 1p - Krax Ferizi: 5p - Kalan 4p - Tackleberry 3p - Krax 2p - Sir.Per 1p - Urkas R2D2: 5p - Urkas 4p - Kalan 3p - Tackleberry 2p - Sir.Per 1p - Krax Kalan: 5p - Tackleberry 4p - Urkas 3p - Krax 2p - Sir.Per Urkas: 5p - Kalan 4p - Tackleberry 3p - Krax 2p - Sir.Per Sir.Per 5p - Tackleberry 4p - Krax 3o - Urkas 2p - Kalan Marathontabell: 1. Tackleberry 8p 2. Urkas 7p 3. KalleR 5p 3. Kalan 5p 5. Upson 2p 5. Krax 2p 7. Sir.Per 1p Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Kanon! Rätt bil vann Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 10 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Nu tycker jag vi väntar lite med nästa tävling. Kanske bilr fler deltagare på det viset. Men ni får gärna komma med förslag och länka till bilder. Tack till de som röstade på min bild förresten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Jag började småpilla på en Volvo igår. Jag är lätt med på nästa tävling. Snyggt, Tackleberry... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Jag började småpilla på en Volvo igår. Jag är lätt med på nästa tävling. Snyggt, Tackleberry... Skulle du kunna lägga upp bilden på den andra bilmodtråden? Gärna en "org" bild och "modd" bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 (redigerad) ******* Edit: Sorry skulle naturligt vis skriva detta i andra topicen Redigerad 12 mars, 2005 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 17 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Nu har tävlingen varit passiv ett tag, men vi startar inte än. Vad sägs om ny tävling till Påsklovet? Alltså med början kanske på torsdag. Denna gång blir det bara tävling om lite fler skriver att de är intresserade. Det går lika bra att säga redan nu att ni vill vara med. Ni kan även länka till förslag på tävlingsbild. Skriv vad ni tycker och om ni är intresserade att delta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FylleSpray Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 HELL YEAH! ok ingen vet vem jag är men ja vill modda bilar...att jag suger, det är en annan femma... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Nu har tävlingen varit passiv ett tag, men vi startar inte än. Vad sägs om ny tävling till Påsklovet? Alltså med början kanske på torsdag. Denna gång blir det bara tävling om lite fler skriver att de är intresserade. Det går lika bra att säga redan nu att ni vill vara med. Ni kan även länka till förslag på tävlingsbild. Skriv vad ni tycker och om ni är intresserade att delta. Det låter bra, men dessvärre vet jag inte om jag kan delta. Jag är iväg från onsdagen nästa vecka tills måndagen veckan därpå. Och sen ska jag antagligen på nått/några lan under själva lovet som jag har v. 13... Men jag kan ju iaf försöka hinna delta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 18 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Bra! hittills är vi alltså tre. Är ni intresserad så skriv. Förmodligen kommer några av de som varit med föregående tävlingar vara med igen. Men skriv att ni är intresserade redan nu för att få en bättre tävling. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Jag är på bara jag är hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Jag vill veta vad det är för bild vi ska modda innan jag bestämmer mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts