Tackleberry Skrivet 13 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Kan jag hoppa in nu? Det går bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Tycker vi ska lägga till regeln "uppladdad bild gäller" så man inte lassar upp massa biler, blir bara rörigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Jag är gärna på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Jag ska INTE vara med, utan kommer bara med ett förslag. Ni kan ju ta en gammal bil, och ska försöka göra den så "ny" som möjligt. Typ denna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Hur går det för er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Hur går det för er? Har inte börjat än. Jag har dock en idée... alltid något! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Jag har börjat med kolfimber(?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Jag har hittills gjort en del ändringar, men letar just nu förgäves efter någon passande bakgrund att lägga på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Jag har hittills gjort en del ändringar, men letar just nu förgäves efter någon passande bakgrund att lägga på. Vad är det för fel på orginalbakgrunden? Green_Goblin: Kolfiber Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Tips: Skippa balgrunden och skit och fixa bilen istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Du verkar ha missat att jag ville vara med i den andra tråden, men jag är gärna med btw, kommer man att utse ngn vinnare eller ngt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 14 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Du verkar ha missat att jag ville vara med i den andra tråden, men jag är gärna med btw, kommer man att utse ngn vinnare eller ngt? Det är bara att hoppa in. Vi utser väl vinnare gemensamt, eller..? KalleR: Du menar ett bidrag per person eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 KalleR: Du menar ett bidrag per person eller? Jag menar så man inte kan komma och ändra i efterhand efter man laddat upp bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Jag menar så man inte kan komma och ändra i efterhand efter man laddat upp bilden Låter väldigt bra. Något som jag antar är väldigt självklart, men kanske ändå är värt att stå i reglerna är väl att man inte får sno någonting från någon annan som laddat upp sitt bidrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Allstå när du är nöjd med din moddade bil och laddat upp den här i topicen, då får man inte lov att ändra den! Så när du väl laddat upp den så är det den som gäller!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Allstå när du är nöjd med din moddade bil och laddat upp den här i topicen, då får man inte lov att ändra den! Så när du väl laddat upp den så är det den som gäller!? Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Ja Perfekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Kan jag också hoppa in nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 14 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Kan jag också hoppa in nu? Alla som vill får hoppa in. Reglerna uppdaterade: *När du uploadat din bild är den ditt tävlings bidrag *Man får inte stjäla något av en annan tävlande Kom också ihåg att ni måste klart och tydligt skriva vilka förändringar ni har gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Alla som vill får hoppa in. Reglerna uppdaterade: *När du uploadat din bild är den ditt tävlings bidrag *Man får inte stjäla något av en annan tävlande Kom också ihåg att ni måste klart och tydligt skriva vilka förändringar ni har gjort. Jag hopppas man inte måste förklara HUR man har gjort dom, utan bara vad man har gjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts