vinnecool Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Dom där fälgarna skrämmer mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Ska man börja rösta nu eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 (redigerad) Kan vi ha denna bilen i nästa tävling?? Bilen klicka här Redigerad 5 mars, 2005 av Bubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Kan vi ha denna bilen i nästa tävling?? Bilen klicka här Den har du ju redan visat! Men jag tycker inte det passar med en såpass ny bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 5 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Här är det jag har gjort då. Dock inte speciellt bra enligt mig. Massa småfel. Det jag har gjort: *Ändrat färg *Fälgar *Lite "argare" motorhuv *Bort med reggplåt *Frontbumpern är lägre *Nerlackad (svarta grejerna "längst ner" på bilen är samma färg som själva bilen) *Lite depth of field. Sunkig sådan iofs. Inte lika bra den här gången, men ändå bra. Lite småfel skriver du och ett tycker jag att fälarna ser lite platta ut. Det mesta är bra gjort iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 5 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 (redigerad) Dags för rösting i denna lilla tävling då. Lite misslyckat med bara 5 deltagare, men vi avslutar tävlingen ändå. Alternativen: *Tackleberry *Urkas *Krax *Sir.Per *Kalan (hoppas jag inte har glömt nån...) Samma regler som tidigare... Röstning: Alla gtasajtens medlemmar får vara med och rösta. För att man inte ska påverka hur andra röstar skickar du dina röster till mig via ett PM. För att jag inte ska kunna "fiffla" med rösterna publicerar jag här vad folk har röstat på. När du röstar väljer du ut de fem bästa bidragen och ger poäng från 1-5 till dem. Man får ej rösta på sig själv. Den som får flest poäng vinner tävlingen. Du skriver alltså till mig vilka du röstar på och du skriver vilka poäng du ger dem. Eftersom vi blev så få så röstar deltagarna endast poäng 2 till 5 för att inte rösta på sig själv. Ni andra röstar 1-5. Vad tycker ni, ska denna tävling inräknas i marathontabellen och ska vi fortsätta med fler tävlingar? Varför/varför inte? Redigerad 5 mars, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Ja Vi ska ha fler tävlingar för att jag har börjat lära mig cs nu och ska troligen vara med i tävlingarna och göra så gott jag kan (om man kan få vara med på nästa tävling) Bil som jag vill ha till nästa tävling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Jag föreslår att ni tar en bil utan förare i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Bubba: Varför vill du just ha den bilen? E det kanske för att du redan moddat en sådan? Jag får det intrycket iallafall! GEAS: Exakt, ingen förare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Ok Välj en bil själv då som e bättre jag bara gav ett förslag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Ja, du gav ett förslag, och det har du gjort 3 gånger enligt rykten, ditt fjus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 (redigerad) Edit. Skulle skicka PM. Inte quotea. Fel kan det bli ja. :\ Kalan: Bilen har framhjulsdrift, så han spinner på fel hjul. Iofs kunde ju du inte veta, men ändå. Men ang om det här ska höra till maratontabellen. Varför inte? Det var dom andra som valde att inte vara med. Det gick ju som synes att göra nåt med bilen. Jag kämpade inte ens hårt med bilen. Jag skulle kunnat gjort myyycket bättre om jag orkade. Förslag till er som försöker göra motionblur: På hjulen, använd Filter->Blur->Radial Blur. på bakgrunden, använd Filter->Blur->Motion Blur. Redigerad 6 mars, 2005 av Urkas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Kalan: Bilen har framhjulsdrift, så han spinner på fel hjul. Iofs kunde ju du inte veta, men ändå. Jo, det var det jag var rädd för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Ja, du gav ett förslag, och det har du gjort 3 gånger enligt rykten, ditt fjus. Aja ska inte tjata mer om den men jag gillar ford Mustang . Ska göra en modd på den ändå. Och vad betyder fjus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Jag tycker att det ska räknas med i marathon-tabellen, det var ju frivilligt att avstå... Och sen undrar jag när röstningen är färdig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 7 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Jag tycker att det ska räknas med i marathon-tabellen, det var ju frivilligt att avstå... Och sen undrar jag när röstningen är färdig? Då räknar vi med denna tävling i marathontabellen. Det är 7 som har röstat hittills. Vad sägs om att redovisa resultaten på onsdag? Jag vill påminna ni som tävlar att rösta för att inte bli diskvalificerade. Eftersom vi bara är fem, så kommer ju alla få poäng till marathontabellen, om ni fullföljer tävlingen förstås... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Här är det jag har gjort då. Dock inte speciellt bra enligt mig. Massa småfel. http://monstret.se/~urkas/gtasajten/audi1024.jpg Det jag har gjort: *Ändrat färg *Fälgar *Lite "argare" motorhuv *Bort med reggplåt *Frontbumpern är lägre *Nerlackad (svarta grejerna "längst ner" på bilen är samma färg som själva bilen) *Lite depth of field. Sunkig sådan iofs. Första jag tänkte på var en leksaksbil.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Haha lol.. joo det liknar en leksaks bil faktist.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Aja ska inte tjata mer om den men jag gillar ford Mustang . Ska göra en modd på den ändå. Och vad betyder fjus? Det betyder ungefär samma sak som knus, fast mer åt det alldagligare hållet, if you see what I mean. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Det betyder ungefär samma sak som knus, fast mer åt det alldagligare hållet, if you see what I mean. Vad är knus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts