Jump to content

Car modding battle!

Tackleberry
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 853
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Här är det jag har gjort då. Dock inte speciellt bra enligt mig. Massa småfel.

Det jag har gjort:

*Ändrat färg

*Fälgar

*Lite "argare" motorhuv

*Bort med reggplåt

*Frontbumpern är lägre

*Nerlackad (svarta grejerna "längst ner" på bilen är samma färg som själva bilen)

*Lite depth of field. Sunkig sådan iofs. :angry:

Inte lika bra den här gången, men ändå bra. Lite småfel skriver du och ett tycker jag att fälarna ser lite platta ut. Det mesta är bra gjort iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Dags för rösting i denna lilla tävling då. Lite misslyckat med bara 5 deltagare, men vi avslutar tävlingen ändå.

Alternativen:

*Tackleberry

*Urkas

*Krax

*Sir.Per

*Kalan

(hoppas jag inte har glömt nån...)

Samma regler som tidigare...

Röstning:

Alla gtasajtens medlemmar får vara med och rösta. För att man inte ska påverka hur andra röstar skickar du dina röster till mig via ett PM. För att jag inte ska kunna "fiffla" med rösterna publicerar jag här vad folk har röstat på. När du röstar väljer du ut de fem bästa bidragen och ger poäng från 1-5 till dem. Man får ej rösta på sig själv. Den som får flest poäng vinner tävlingen. Du skriver alltså till mig vilka du röstar på och du skriver vilka poäng du ger dem.

Eftersom vi blev så få så röstar deltagarna endast poäng 2 till 5 för att inte rösta på sig själv. Ni andra röstar 1-5.

Vad tycker ni, ska denna tävling inräknas i marathontabellen och ska vi fortsätta med fler tävlingar? Varför/varför inte?

Redigerad av Tackleberry
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Edit. Skulle skicka PM. Inte quotea. Fel kan det bli ja. :\

Kalan: Bilen har framhjulsdrift, så han spinner på fel hjul. Iofs kunde ju du inte veta, men ändå. :)

Men ang om det här ska höra till maratontabellen. Varför inte? Det var dom andra som valde att inte vara med. Det gick ju som synes att göra nåt med bilen. Jag kämpade inte ens hårt med bilen. Jag skulle kunnat gjort myyycket bättre om jag orkade.

Förslag till er som försöker göra motionblur:

På hjulen, använd Filter->Blur->Radial Blur.

på bakgrunden, använd Filter->Blur->Motion Blur.

Redigerad av Urkas
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att det ska räknas med i marathon-tabellen, det var ju frivilligt att avstå... Och sen undrar jag när röstningen är färdig?

Då räknar vi med denna tävling i marathontabellen.

Det är 7 som har röstat hittills. Vad sägs om att redovisa resultaten på onsdag?

Jag vill påminna ni som tävlar att rösta för att inte bli diskvalificerade. Eftersom vi bara är fem, så kommer ju alla få poäng till marathontabellen, om ni fullföljer tävlingen förstås...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här är det jag har gjort då. Dock inte speciellt bra enligt mig. Massa småfel.

Det jag har gjort:

*Ändrat färg

*Fälgar

*Lite "argare" motorhuv

*Bort med reggplåt

*Frontbumpern är lägre

*Nerlackad (svarta grejerna "längst ner" på bilen är samma färg som själva bilen)

*Lite depth of field. Sunkig sådan iofs. ;)

Första jag tänkte på var en leksaksbil.. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor