Krax Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Kan inte se den... 31h 25 min kvar av tävlingen... STOR JÄVLA BOKSTAV Fixat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 3 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 (redigerad) Knappt ett dygn kvar av tävling 2. Ni hinner! Edti: Gonatt!... Redigerad 3 mars, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 hur många tycker att en svart saab 900 blir bra? Jag! Men antagligen inte KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Här kommer den. Vet ej hur man länkar Bilden så jag måste visa den så här. Den är ju redan het så moddar man den förstör man ju bara. Ta en ordinär civilbil istället, honda civik eller dyl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Den är ju redan het så moddar man den förstör man ju bara. Ta en ordinär civilbil istället, honda civik eller dyl. Nej Ford Mustangen kan man nog göra riktigt fin bara man försöker det är bra vinkel på bilden med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Kan någon säga till mig hur jag gör en bild jag vill visa till en länk Alltså länka bilden?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Kan någon säga till mig hur jag gör en bild jag vill visa till en länk Alltså länka bilden?? Gå in här, och registrera en ny användare och ladda upp bilden, sen kopierar du adressen och sätter den inom . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 4 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Kan någon säga till mig hur jag gör en bild jag vill visa till en länk Alltså länka bilden?? 1. Högerklicka på bilden 2. Välj "kopiera bildadress" 3. I din post trycker du "Alt+H" 4. Klistra in bildadressen där och skriv hur länken ska se ut. Exempel: "text för att öppna länken" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 (redigerad) Bil Testing Redigerad 4 mars, 2005 av Bubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 (redigerad) BilDet står inte kopiera bildadress varför inte?? Redigerad 4 mars, 2005 av Bubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Varför funkar det inte?? det står inte kopiera bildadress varför inte?? Du har inte tänkt på att lägga upp den på tex. imageshack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Varför funkar det inte?? det står inte kopiera bildadress varför inte?? För att du nog inte använder firefox som kanske trodde du använde elelr så trodde han det fans i ie också. Men höger klicka på bilden-egenskaper- sen står typ adressen där. barar o kopiera. Du måste ha hela adressen också och du måste ha laddat upp den innan om den inte finns uppe någonstans då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 (redigerad) Tack allihopa som har hjälpt mig Den här bilen tycker jag vi ska ha i nästa tävling. Kan ni se den?? Bil Redigerad 4 mars, 2005 av Bubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Tack allihopa som har hjälpt mig Den här bilen tycker jag vi ska ha i nästa tävling. Kan ni se den?? Bil Jepp, den funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Jepp, den funkar. Om du håller över bilden kommer det då upp för dig i högra hörnet en sak som undrar om man vill se den i full storlek typ?? Det gör det för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 4 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Ja, nu börjar då tävlingen dra mot sitt slut. Blev inte alls lika populär denna gång, men jag hoppas det är en tillfällighet. Ska vi fortsätta med fler tävlingar tycker ni? Isf kanske med längre mellanrum. Ni som inte har lämnat in måste göra det snarast för att få chans att vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Mmmmer tävlingar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Jo det är klart att ni ska fortsätta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 4 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Jo det är klart att ni ska fortsätta! Har du testat att modda? Verkar ju gilla photoshop mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Här är det jag har gjort då. Dock inte speciellt bra enligt mig. Massa småfel. http://monstret.se/~urkas/gtasajten/audi1024.jpg Det jag har gjort: *Ändrat färg *Fälgar *Lite "argare" motorhuv *Bort med reggplåt *Frontbumpern är lägre *Nerlackad (svarta grejerna "längst ner" på bilen är samma färg som själva bilen) *Lite depth of field. Sunkig sådan iofs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts