Sir.Per Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 (redigerad) Jag håller på men vet ej om jag hinner lämna in har ett prov på tisdag EDIT:Jag tycker bilden var ok, detta blir min första bilmod som jag gör något mer än att ändra färg Redigerad 27 februari, 2005 av Sir.Per Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 (redigerad) Har hört lite klagomål på bilden, men hur går det för er? Hur många är det som håller på? Jag håller på... Jag håller på men vet ej om jag hinner lämna in har ett prov på tisdag Hehe, jag har två prov på tisdagen och en inlämning av uppsats. Sen ska jag tydligne hålla muntligt föredrag på måndag i svenskan. Men det löser sig alltid. Redigerad 27 februari, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Förstår inte varför alla vill ha delar till bilderna för. Jag brukar inte använda några grejer från andra bilar alls. Som första täävlingen, enda jag snodde från en annan bild var himmel. Den himmelbilden syntes knappt heller. Men men, ni gör som ni vill. :\ Precis, men å andra sidan lade du väl mest till effekter, mer än att modda bilen i fråga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 28 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 (redigerad) Hehe, jag har två prov på tisdagen och en inlämning av uppsats. Sen ska jag tydligne hålla muntligt föredrag på måndag i svenskan. Men det löser sig alltid. Verkar som ni har missat en sak, ni har till onsdag på er... Vill bara påminna er att ni borde försöka fast ni inte gillar bilden. Det är marathon tabellen som visar den bäste... Lägger upp denna här: Tävling 2 http://img21.exs.cx/img21/9333/1600x12009kl.th.jpg http://img158.exs.cx/img158/9176/hgsta0uw.th.jpg Nu funkar de. Säg till om det blir fel igen... Ny tävling, men samma regler som tidigare gäller fortfarande. Tävlingen pågår till Fredag 4/3. Ni måste alltså lämna in era bilder senast på onsdag. Se första posten för mer information. Läs reglerna och lycka till! Redigerad 2 mars, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Jag måste tyvärr dra mig ur p.g.a ett sparningsfel i photoshop och allt arbete är förstört. Nu orkar jag helt enkelt inte börja om såpass jobbig som bilden var att arbeta med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 28 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Verkar som att jag är först med att vara klar med bidraget. Här är det: http://img217.exs.cx/img217/3489/audi80coupe3mp.jpg *Ny färg, ser fräschare ut *Carbon huv *Carbon speglar *Grill i fronten *Decal på sidan *Nya fälgar + rörelse *Ljus från lyserna *Snö + snöstänk *Rörelse *Troligen något jag glömt *Jobbigt med isen på vindrutan... Kan tillägga att det var riktigt svårt denna gång. Gick inte att få allt perfekt helt enkelt. Inte den perfekta bilden, men ni andra borde också försöka iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Verkar som att jag är först med att vara klar med bidraget. Här är det: http://img217.exs.cx/img217/3489/audi80coupe3mp.jpg *Ny färg, ser fräschare ut *Carbon huv *Carbon speglar *Grill i fronten *Decal på sidan *Nya fälgar + rörelse *Ljus från lyserna *Snö + snöstänk *Rörelse *Troligen något jag glömt *Jobbigt med isen på vindrutan... Kan tillägga att det var riktigt svårt denna gång. Gick inte att få allt perfekt helt enkelt. Inte den perfekta bilden, men ni andra borde också försöka iaf... Grymt snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Snygg , men fetare fäljar skulle inte sitta fel, och en sänkning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 28 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Tackar! Kom ihåg att alla får rösta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Tackar! Kom ihåg att alla får rösta... Hur röstar man då? eller är det bara att skriva ähr vilket bidrag man röstar på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 28 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Hur röstar man då? eller är det bara att skriva ähr vilket bidrag man röstar på? Det kommer upp sen, när alla bidrag har lämnats in. Alltså på onsdag. Så du får vänta tills dess. Tänk på att min bild är det enda bidraget hittills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Det kommer upp sen, när alla bidrag har lämnats in. Alltså på onsdag. Så du får vänta tills dess. Tänk på att min bild är det enda bidraget hittills. Jo det har du rätt i se visar det sig om det kommer in någon snyggare eller ej hehe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 1 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 *börjar bli lite orolig* Hur går det för er? Ju inte så lång tid kvar nu, men jag hoppas att ni blir färdiga i tid... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Du kan inte förlänga det någon dag eller nåt? Ett bidrag = ingen röstning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 1 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Du kan inte förlänga det någon dag eller nåt? Ett bidrag = ingen röstning. Vi förlänger bara om folk säger att de är med. Onödigt att förlänga om vi inte får nya deltagare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 D'oh! Du har samma lack som jag hade tänkt ha, men jag får väll byta färg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Jag är med men kan ni inte förlänga tills på torsdag lol min bild är fula första gången jag moddar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 1 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Vad säger ni, behövs en förlängning av tävlingen? Isf ska ni skriva varför och göra allt för att bli färdiga i tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 F*n! Jag har fan glömt detta, så de är ingen idé att börja på en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 2 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Idag ska ni alltså lämna in era bidrag. Förra gången klagade folk på att vi hade för lång tid på oss, denna gång tvärtom. Om någon kan bekräfta att den hinner klart tills imorgon så kan vi gå med på det. Men då måste de som tro sig hinna klart tills imorrn säga till snarast. Så ska vi ha till torsdag på oss eller inte? Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts