xPisc Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Vem snackar skit? Du och din "brorsa" antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Haha min brorsa ja..men jag vet jag inte..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Ny tävling! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Varför inte modda denna bil i nästa tävlig så blir det lite utmaning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 24 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Ny tävling! Den nya tävlingen startar imorgon eller på lördag. Hittar nån en bra bild så startar vi så snabbt som möjligt. Stor upplösning på bilden tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 (redigerad) Denna? Redigerad 24 februari, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Ni kanske har lust att göra nåt med MIN bil? (Jag har bilden i 2304x1728 om det skulle behövas) http://www.monstret.se/~urkas/bilder/audi_coupe/vinter/1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Ni kanske har lust att göra nåt med MIN bil? (Jag har bilden i 2304x1728 om det skulle behövas) Skulle vi inte kunna göra tävlingen med din bil? Du har ju bra upplösning och sen så står den perfekt för att modda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Gärna en bild som har ett normatl perspektiv och normala skuggor. Svårt att mdoda om det är massa sjuka reflektioner och dylikt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Du menar i rutan fram? Skulle gissa på att det är en Audi 90? Rätta mig om jag har fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Gärna en bild som har ett normatl perspektiv och normala skuggor. Svårt att mdoda om det är massa sjuka reflektioner och dylikt... Mer utmaning är väl skoj? Kurby... Då rättar jag dig då. Det är en Audi 80. En Audi 80 Coupe tillomed. Fast 90:n ser ju exakt likadan ut. Vet faktiskt inte vad det är för skillnad på dom båda. :F Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Mer utmaning är väl skoj? Kurby... Då rättar jag dig då. Det är en Audi 80. En Audi 80 Coupe tillomed. Fast 90:n ser ju exakt likadan ut. Vet faktiskt inte vad det är för skillnad på dom båda. :F Aja nästan då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 24 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Ni kanske har lust att göra nåt med MIN bil? (Jag har bilden i 2304x1728 om det skulle behövas) Jag tycker att vi kan köra med din bil. Lite mer utmaning. Dock finns ju risken att du redan har moddat den...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Jag tycker att vi kan köra med din bil. Lite mer utmaning. Dock finns ju risken att du redan har moddat den...? Jag har inte gjort ett skit med honom faktiskt. Har iofs haft fundering, men det har inte blivit så. Men sen är ju frågan bara om du tror mig.. :\ Aja, gör som ni vill. Ni får ju utesluta mig om ni vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 24 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Jag har inte gjort ett skit med honom faktiskt. Har iofs haft fundering, men det har inte blivit så. Men sen är ju frågan bara om du tror mig.. :\ Aja, gör som ni vill. Ni får ju utesluta mig om ni vill. Vi kör på den om inte allt för många klagar. Få se vad de andra säger... Kom ihåg att ni som inte var med i första tävlingen kan ändå hoppa in. Ju fler desto bättre! Var det ett bra sätt att rösta på i förra tävlingen? Skriv allt ni tycker ska tas bort/ändras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Vi kör på den om inte allt för många klagar. Få se vad de andra säger... Kom ihåg att ni som inte var med i första tävlingen kan ändå hoppa in. Ju fler desto bättre! Var det ett bra sätt att rösta på i förra tävlingen? Skriv allt ni tycker ska tas bort/ändras. Jag tycker röstningen i Tävling 1 var bra. Dessutom så verkar Urkas bil som ett bra tävlingsobjekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 24 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Jag tycker röstningen i Tävling 1 var bra. Dessutom så verkar Urkas bil som ett bra tävlingsobjekt! Bra! Om en till vill köra med Urakas bild så gör vi det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Bra! Om en till vill köra med Urakas bild så gör vi det. Visserligen är hans bil redan skitsnygg, men men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Urkas bil är bra, men du kanske kan ta en ny bild på dagen, med lite mindre reflektioner. Samma vinkel dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Urkas bil är bra, men du kanske kan ta en ny bild på dagen, med lite mindre reflektioner. Samma vinkel dock. Håller med, men den nuvarande blir också bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts