vinnecool Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Jag tycker ni ska ha en traschad epa.... då blir det krav på SKILLS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Kan vi starta en ny tävling med den här bilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Kan vi starta en ny tävling med den här bilen? Bilden är på tok för liten för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 (redigerad) Det e bara o förstora den Redigerad 21 februari, 2005 av Bubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Nej, ingen mini tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Nej, ingen mini tack Så här kan den bli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Har du något förslag på en bil då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Den såg för jävlig ut om jag ska vara ärlig och Ja, jag har ett par väldigt bra bilder! Halvgamla skitbilar som ser allmänt risiga ut ska man ta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Min första bil mod. Kanske inte jätte snygg men ändå en början Inte för att vara otrevlig ..men är detta ett skämt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Okej , tänkte väl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 21 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Min första bil mod. Kanske inte jätte snygg men ändå en början Lägg inte upp massor med bilder här, om de inte är direkt relaterade till tävlingen. Det finns andra tårdar för sådant. Bra är också om ni som lägger upp bilder, som ni tycker ska vara tävlningsobjekt, länkar istället för att visa bilden här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Det e bara o förstora den Inte så att det bli skit om man förstorar en bild? :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Ingen som har någpn bra bild? Jag har en men upplösningen är inget vidare Se länk: http://img.photobucket.com/albums/v727/Kur...lar/Leonorg.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Ni kan styla min moppe Det är en yamaha dtr från 1992 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Ni kan styla min moppe Det är en yamaha dtr från 1992 Det ska vara en bild på en bil Hitta en om du vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Saab 900 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Hahahahhaa ser att min brorsa försökt och skryta med min bild haha och han visste inte ens att jag inte gjort den! Men du som trodde att det var för bra kvalite på mina paintbilder..dom är alltid i bra kvalite..mina polare brukar spara saker på paint och det blir världens sämsta grafik när dom sparar ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Sluta snacka skit! När kan nästa tävling börja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Vem snackar skit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts