Guest Kurby Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Uhm varför skriver ingen? Röstningen ska väl vara klar ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 20 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 (redigerad) Uhm varför skriver ingen? Röstningen ska väl vara klar ikväll? Hittills har 15 röstat. De som har skickat in bidrag men inte röstat är: *Kung Food Du måste alltså rösta före klockan 22:00 idag för att inte bli diskade. Rösta ni andra också, läs mer i första posten. Redigerad 20 februari, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 När kommer resultaten upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 20 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 (redigerad) Tävling 1, resultat: 1:a: KalleR 55p 2:a: Urkas 49p 3:a: Tackleberry 34p 4:a: Upson 26p 5:a: Kalan 18p 6:a: Xeo001 13p 7:a: Green_Goblin 8p 8:a: m0rd0r 6p 8:a: ^MeTaNoLiC^ 6p 10:a: Speeder 5p 11:a: Pocket Brother 3p 12:a: Kurby 0p DQF: Kung Food (2p) KalleRs vinnarbild: http://www.home.no/wero/photoshoppat/pontiacGTO2.klar.jpg Här är en lista på hur alla röstade:r_stning.txt Redigerad 20 februari, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Jag är jävligt nöjd med att komma med i top 5, med en så ful bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Jag e jävligt nöjd med att komma sist Aja skitsamma bättre lycka nästa gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 7. är bättre än ingenting men väldigt besviken på mitt bidrag! Men KalleR tack för 5poängaren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Sen tycker jag iofs är frågan hur en bil med 2f2f stuk kan vinna över en bil som har lite mer italiensk sportbilsstuk? Med andra ord, hur kunde KalleR (inget ont mot dig) vinna över mig? Men men, smaken är väl som baken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Sätt igång nästa tävling! Jag är revanchsugen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 (redigerad) Sen tycker jag iofs är frågan hur en bil med 2f2f stuk kan vinna över en bil som har lite mer italiensk sportbilsstuk? Med andra ord, hur kunde KalleR (inget ont mot dig) vinna över mig? Men men, smaken är väl som baken. Ursäkta om jag låter otrevlig med detta inlägget, menar inte så, men... Jag har inget neon, Jag har ingen fet aluvinge, jag har inga färgglada dekaler, jag har inte klarlackad kolfiberhuv, jag har inga stora helt meningslösa scoop... hur i helvete får du det till 2f2f-stuk? och vad är det som är italien-stuk över din? 30-tumms hjulen (läs hjulen och inet fälgarna), eller den röda färgen? hur kunde jag vinna? enkelt, jag fick högre poäng i omröstningen Redigerad 20 februari, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 I feel the Avundsjuka in the air! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Tack alla som röstade på mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 (redigerad) .grattis KalleR Redigerad 21 februari, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Sen tycker jag iofs är frågan hur en bil med 2f2f stuk kan vinna över en bil som har lite mer italiensk sportbilsstuk? Med andra ord, hur kunde KalleR (inget ont mot dig) vinna över mig? Men men, smaken är väl som baken. Oh, kinky... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Ursäkta om jag låter otrevlig med detta inlägget, menar inte så, men... Jag har inget neon, Jag har ingen fet aluvinge, jag har inga färgglada dekaler, jag har inte klarlackad kolfiberhuv, jag har inga stora helt meningslösa scoop... hur i helvete får du det till 2f2f-stuk? och vad är det som är italien-stuk över din? 30-tumms hjulen (läs hjulen och inet fälgarna), eller den röda färgen? hur kunde jag vinna? enkelt, jag fick högre poäng i omröstningen Sänk, feta däck och nån ful lack ungefär. Det tycker jag är 2f2f stuk. Och italienstuk med min är väl att den är lagom platt och lagom feta hjul. Aja, spelar inte så stor roll iom att det var på skoj. Om nån är intresserad som blev jag iaf JÄVLIGT grinig på DH2003. Då kom jag två i 3d-graphics efter en bild på några LEGO-bitar på ungefär. En jävla massa fel hade bilden och den var inte ett dugg snygg. Min var den enda bilden som folk jublade åt, medans på hans bild hördes inte ett skit. Trodde aldrig att den skulle vinna. Aja, blev snuvad på ett pris värt 5000 medans jag fick ett pris värt 1000. Grinigt om något var det. Jaja, spela roll, det var då det och nu är nu. Men iaf, så är jag inte grinig på KalleR iaf. Så folk vet det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Sätt igång nästa tävling istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Min första bil mod. Kanske inte jätte snygg men ändå en början Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Kan detta vara en bra bil för nästa Mod tävling? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Nej, de är snygg ju. Man ska ha fula bilar, tycker jag iallafall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Aha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts