Azomner Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Kan man koppla in mus och tangentbord till ps2 så att det funkar att använda på San andreas? Jag har ju converter och så , det funkar , men funkar det på San Andreas? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Bara om det finns som PS2 tillbehör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Kan man koppla in mus och tangentbord till ps2 så att det funkar att använda på San andreas? Jag har ju converter och så , det funkar , men funkar det på San Andreas?:"> Är det en sån här konverter du har? http://chipper.se/index.php?main_page=prod...products_id=159 Det lär ju fungera med den där eftersom den ersätter den vanliga kontrollens knappar och tilldelar dem på tangentbordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Är det en sån här konverter du har? http://chipper.se/index.php?main_page=prod...products_id=159 Det lär ju fungera med den där eftersom den ersätter den vanliga kontrollens knappar och tilldelar dem på tangentbordet. Trodde bara sån där fanns till Xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 13 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Aa jag har en sån converter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Aa jag har en sån converter Då ska det inte vara några problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 13 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Hoppas de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Eftersom du redan har convertern så är det väl bara att testa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Om du har en iMac så skall deras usb-tangentbord och mus fungera (har jag hört) jag har ej testat så jag kan inte garantera, men det är ju värt ett försök Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 14 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Okej , men jag har inte testat det ännu ....äähmm därför att ...jag orkar inte :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Brukar funka på dom flesta. jag kopplar in min mus när jag brukar surfa in på ps2's central station för jag orkar inte styra med kontrollen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts