PluOntS Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Kan man få tag på bilen Hotknife utan att få guld i bilskolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Ja, det finns ett fusk man kan skriva in så det åker runt en massa Hotknifes. Kommer dock inte ihåg fusket men om du söker så hittar du det, har varit en tråd om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 13 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Okej, inget annat sätt? Fuskar inte och vill inte börja fuska heller, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Vet, fuska är inge kul. Men annars vet jag inget annat sätt, då får du nog försöka klara guld i bilskolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Jag brukar få jaga såna på polis uppdrag. Jag har tagit en del ibland! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 13 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Mm, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Man måste fall ALLA i guld för att få hotknife. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Mm, eller hur? Bilen asså!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts