Topp3 Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Ny idol: Håkan Skägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Ny idol: Håkan Skägg. Jag vet, jag äger. För er som inte fattar, så heter jag Håkan Skägg i en 100% Bra busringing. Kontakta mig för att få den, på MSN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Jag vet, jag äger. För er som inte fattar, så heter jag Håkan Skägg i en 100% Bra busringing. Kontakta mig för att få den, på MSN. Va heter du på msn då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Va heter du på msn då? Klicka på under hans inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Förebild : Jim Carrey. Min förra mentor sa att jag var likadan som han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Min förra mentor sa att jag var likadan som han Det säger dom flesta om mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyemon Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 (redigerad) Ulf lundell och dom som har gjort mitt favorit spel "LBA" http://img221.exs.cx/img221/1972/adelineteam2tw.jpg Redigerad 14 februari, 2005 av ZyeM0n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Hmm, våran musiklärare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Fanns det inte en sån här tråd för inte alltför länge sen? Skitsamma, bort med det gamla och in med det nya! Idoler/förebilder: James Hetfield Kirk Hammet Zakk Wylde http://357customs.com/images/zakk/zakk_owner.jpg Erik i min klass (äger på gura, har ingen bild) Måste säga att James hetfield är min största förebild. likaså Lars Ulrich Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 (redigerad) . Redigerad 14 september, 2009 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Gino Paoli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 (redigerad) Förebild: Phil Lynott. Fattar inte hur man kan ha James Hetfield som förebild, ex. alkoholist. Isåfall hans gitarr skillZ och röst. Men jag skulle inte vilja leva hans liv. Edit: Iof dog min förebild av narkotika. Jag tar tillbaka det jag nyss skrev Redigerad 16 februari, 2005 av Xeo001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Fattar inte hur man kan ha James Hetfield som förebild, ex. alkoholist. Han är skön helt enkelt. Han lever ju ett rätt prima liv nu, och man blir lätt alkis om man har mycket pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Han är riktigt go. han drack för mkt men det var han själv som visste när det var för mkt. det var han som bestämde sej för att åka in på sånt hem, för att han hade alkoholproblem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 SKALMAN! uppfinningsrik, smart, sympatiskt lat, mat-och-sov-klockan, snygg hatt, allmänt skön kille. Bob Dylan. mest för att jag gillar hans musik iofs, men han verkar också vara en skön snubbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 [iRONI]Jag gillar Eric Harris. För att han var så modig när han slaktade massa på Columbine High School[/iRONI]Okej.. Det var smaklöst men jag kommer ihåg en annan idol tråd då det var en som hade han som idol kanske inte med min "anledning" men men... Jag har ingen särskild idol för då kanske andra blir ledsna... Ingen förebild heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 [iRONI]Jag gillar Eric Harris. För att han var så modig när han slaktade massa på Columbine High School[/iRONI] Jag tror inte han var hans idol , jag tror bara att han var fascinerad <- stavning ) av honom.... Jag har ny "Idol" här nu Lars Ulrich , haha inte för hur han spelar men han har sån grym stil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Min idol och förebild Travis Barker.. skulle vilja bli lika bra som han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 <3 HeatoN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Idoler: Oasis, The Clash, Sex Pistols, Stiff Little Fingers, Pavement, Misfits, Sonic Youth, Streetwaves. Förebilder: Bob Marley, Joe Strummer, John Frusciante, Jarvis Cocker, Noel Gallagher, Richard Ashcroft, Brett Anderson (ja, faktiskt), Gunnar Lagerman, Janne Kleman, Stefan Wermelin....kan fortsätta ett bra tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts