aiel Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Hoppas R* fixar så man har en egen kanal som man kan fylla med sin egen musik i nästa GTA. Man kan lägga in egna låtar i GTA-spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Men det bara på datan inte på ps2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 JA tycker bara K-Rse är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Jag vill ha tillbaka V-rock med Lazlow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 (redigerad) Jag gillar musiken i alla 3dGTA's skulle gärna ha soundtracket från flertalet av kanalerna i vice och andreas edit: håller totalt med alla som älskade V-rock.. 80-talets glamrock var helt enkelt bättre än 90-talets. nu på 2000-talet börjar vi ju få lite mer kreativ rock, men inget kan någonsin bli lika bra som den var på 80-talet jaja, jag kan väll erkänna att jag mest lyssnar på foo fighters, green day, blink och lite slipknot men när man hör en av de riktigt goda 80-talsklassikerna känner man att nackhåren reser dig av nostalgikänsla Redigerad 15 februari, 2005 av mickemannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Är det bara jag som hatade V-Rock i Vice city ...... K-Rose :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Är det bara jag som hatade V-Rock i Vice city ...... K-Rose Nä jag me, hatade när min bror lyssnade på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Jag gillade någon låt , resten tycker inte jag var rock liksom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 (redigerad) Musiken i GTA-spelen spelar ingen roll om dom är bra, bara dom passar till stämningen personligen skulle jag aldrig lyssna på 80-tals-pop men i VC passar den in det samma gäller med hiphopen i SA, den passar in, fast annars gillar jag den ej edit: Och K-Rose på landet Redigerad 15 februari, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Man kan lägga in egna låtar i GTA-spelen Det visste jag inte. Hur mycket musik kan man lägga in på den kanalen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Någon mer än jag som skrattar när ni hör reklam om "killimanjaro" en kläd affär för "enormous men" Jag kan ju ta ett exempel från den som fåpr mig att skratta: "do you have bigger breasts then your wife?" hahaha Har du hört "Gloryhole themepark" reklamen då? Men då måste man veta vad ett gloryhole är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Det visste jag inte. Hur mycket musik kan man lägga in på den kanalen? Lägga in egna låtar i spelet angår väl ändå inte PS2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Lägga in egna låtar i spelet angår väl ändå inte PS2? Nej men på Xbox... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Nej men på Xbox... Tänkte väl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Lägga in egna låtar i spelet angår väl ändå inte PS2? Du har helt rätt. Men du kan väl svara ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 "K-DST" och "K-ROSE" Aeger men alla kanaler som dom snackar en massa på e också bra ty "WCTR" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts