PluOntS Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Själv tkr jag att det var bättre musik i Vice City. Nån som tkr likadant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Minns knappt musiken i Vice City Men det finns mycket bra musik i SA också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 13 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Jo, klart.. Fast musikstilen var bättre i Vice City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Minns knappt musiken i Vice City Men det finns mycket bra musik i SA också! Samma här. K-DST (rockkanalen) och K-Rose (countrykanalen) är ju sköna i SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 13 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Instämmer!! Hehe, lyssnar jämt antingen på K-DST eller K-Rose Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Instämmer!! Hehe, lyssnar jämt antingen på K-DST eller K-Rose Samma här Mina två favoritkanaler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Samma här. K-DST (rockkanalen) och K-Rose (countrykanalen) är ju sköna i SA Håller med.. Gillar också Radio X.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Jag älskar K-Rose. Men man glömmer aldrig V-Rock i Vice City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Jag älskar K-Rose. Men man glömmer aldrig V-Rock i Vice City Just det, V-rock, den minns jag, den var så otroligt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Hiphopen är klart bättre än vice city på san andreas .. men de andra.. så är de nog vice city.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 För lite hiphop... Även om det faktiskt går att lyssna på de andra stationera också. Tro det eller ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Musiken i SA är väldigt bra men den I VC är som klassiker nu eftersom man har spelat spelet så mycket så VC är bättre i musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 13 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Synd att inte Fernando kunde ha med Emotion i S.A igen istället för att bara sitta och pladdra på WCTR :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 (redigerad) Ja,, Fernando är BÄÄST! Redigerad 13 februari, 2005 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 I VC så var musiken mycket mer början av 80 talets musik era. SA är gangsta så hip-hopen e mitten i all musik SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bifhif21 Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Det enda minus i GTA: SA är musiken, den suger!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Synd att de tog bort Flash FM den var bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Musiken i VC var den bästa jag någonsin hört i ett spel. Så kan tyvärr inte ge musiken i SA höga poäng, bara K-Rose, KDST och Radio-X var något att ha. En annan sak jag saknar i SA är pratkanaler det fanns 2 st i VC och den i SA var inte alls lika kul. Hoppas R* fixar så man har en egen kanal som man kan fylla med sin egen musik i nästa GTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Någon mer än jag som skrattar när ni hör reklam om "killimanjaro" en kläd affär för "enormous men" Jag kan ju ta ett exempel från den som fåpr mig att skratta: "do you have bigger breasts then your wife?" hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Hoppas R* fixar så man har en egen kanal som man kan fylla med sin egen musik i nästa GTA. Det har man ju kunnat sen Gta3? bara att lägga in dina låtar i "Mp3" mappen i Gta III directoriet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts