Johan Skrivet 16 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2002 Avtars: Hur får man in egna bilder på avatars? Signature: Har sett att många har små rörliga smilies på sin signatur. Undrar också hur man får in dom? Har hittat en bra sida med smilies på,men jag vet inte hur jag ska få in dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2002 Avtars: Hur får man in egna bilder på avtars? Avatars: 1. hitta en sida me en bild du vill ha 2. kolla egenskaper på bilden o kopiera adress(URL) 3. gå in på Your Control Panel 4. klicka på Edit Avatar Settings 5. där står det Your image avatars och en ruta me http:// 6. klistra in de du kopierade i den rutan och klicka på Add this avatar... 7. sitt ner och njut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2002 Signature: Har sett att många har små rörliga smilies på sin signatur. Undrar också hur man får in dom? Har hittat en bra sida med smilies på,men jag vet inte hur jag ska få in dom. Signatur: 1. Klicka på Your Control Panel 2. Gå in på Edit Signature 3. I den stora rutan dår man skriver är det en knapp där det står IMG, klicka på den, då kommer det upp en ruta me http:// 4. skriv in det kopierade från adress(URL) (kolla avatars) 5. klicka på update o woalla, ready steady goooooo..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johan Skrivet 18 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2002 (redigerad) Tack så hemskt mycket StellHell! Redigerad 7 december, 2002 av Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2002 Tack så hemskt mycket StellHell! Varsegod... hoppas att "guiden" va till bra hjälp!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johan Skrivet 21 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2002 (redigerad) Ja, "guiden" var till väldigt bra hjälp, jag fattade precis hur jag skulle göra. Och har äntligen fått in mina efterlängtade smilisar. Redigerad 7 december, 2002 av Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_boy Skrivet 8 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2002 vet ni sida där det finns många smilies! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 8 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2002 vet ni sida där det finns många smilies! Här finns det många... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zhat Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Ja, "guiden" var till väldigt bra hjälp, jag fattade precis hur jag skulle göra. Och har äntligen fått in mina efterlängtade smilisar. Jaa den var till j'''''t bra hjälp tack så mycket stell-hell... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Jaa den var till j'''''t bra hjälp tack så mycket stell-hell... fy fan!!! du har ju snott arvids avtar byt!!! annars... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts