Azore Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 När jag och en kompis spelade på hans fil så stod det under "Stats" hur många gånger han hade fuskat. Men när jag nu kollar under mina stats så hittar jag inget sånt, under vilken kategori kan man hitta det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Vet inte det kanske bara kommer upp OM man har fuskat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Jo har funderat på samma sak, men tänkte bara om någon visste, tyckte det var lite konstigt att det bara syns på hans stats men inte mina, iof har han fuskat men jag har inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Jo har funderat på samma sak, men tänkte bara om någon visste, tyckte det var lite konstigt att det bara syns på hans stats men inte mina, iof har han fuskat men jag har inte det. Då kan det ju vara bra om man börjar fuska, om man vill se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Då kan det ju vara bra om man börjar fuska, om man vill se Är väl aldrig bra att börja fuska, förutom efter 100%. Ville bara vara säker på att jag inte fuskat, därför jag ville finna var jag kan se det. Ingen som vet var det ska stå om man fuskat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Det står endast om man har fuskat någon gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Okej, under vilken kategori står det isf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Misc tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Dina statspoäng kommer minska. t.ex vi säger att du har hoorider (14000) ´så kommer du få 13900 om du har fuskat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Dina statspoäng kommer minska. t.ex vi säger att du har hoorider (14000) ´så kommer du få 13900 om du har fuskat. Nej inte alltid, skriver man in ett fusk förlorar man 10 poäng men det beror på vilket fusk man skriver in, skriver man in pengafusket så får man minst det dubbla tillbaka, så på det sättet har man inte förlorat några poäng utan istället tjänat några. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Det är ju bara att testa fuska så ser du? Du behöver ju inte spara efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Det är ju bara att testa fuska så ser du? Du behöver ju inte spara efter. Jo det kan jag ju göra, men tänkte bara fråga och se om nån visste det direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Misc är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Misc är det Tack, då vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Nej inte alltid, skriver man in ett fusk förlorar man 10 poäng men det beror på vilket fusk man skriver in, skriver man in pengafusket så får man minst det dubbla tillbaka, så på det sättet har man inte förlorat några poäng utan istället tjänat några. Man får 40 poäng plus dä... (50 minus 10) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Man får 40 poäng plus dä... (50 minus 10) Okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 (redigerad) Har du testat fuska än då? Redigerad 14 februari, 2005 av danneroller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Har du testat fuska än då? Nej, qouad_Gta sa ju att det skulle vara i Misc, så jag slipper testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tunisian_boy Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 (redigerad) Om ja nu ska börja fuska, skulle det påverka spelet på nåt sätt ? Redigerad 14 februari, 2005 av Tunisian_boy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Om ja nu ska börja fuska, skulle det påverka spelet på nåt sätt ? Ja du skulle inte kunna få 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts