Juane Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 ..för att det finns en bild på Big foot på sidan 67 eller 68 i forumet. Så sluta och skriv massa topics om "finns big foot" eller "han finns inte" eller nåt sånt för kolla själva så kommer ni se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 (redigerad) Ännu en gång säger jag, lägg upp bilden, orkar inte bläddra dit.. edit: såg bilden nu, den ser ju inte lite fake ut. Redigerad 13 februari, 2005 av Azore Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 13 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Denna bilden hittade jag hos en användare som heter xstreem.. Den ser INTE fejkad ut, tycker jag iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Det där har diskuterats förr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Denna bilden hittade jag hos en användare som heter xstreem.. Den ser INTE fejkad ut, tycker jag iaf.. Är det den bilden du menar så är den fake, han som gjorde bilden har själv erkänt det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 13 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Okej .... ja visste inte de sry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Om ni kollar på sidan 67-68 så finns en bild men Topp3 bevisade att den varfalsk kolla själva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts