Juane Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Om du har sett en övernaturlig sak på San andreas, förklara gärna var, när m.m. Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 VOTE: UFO Såg en över flygplatsen Har sett en båt utan förare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Har sett enbart spökbilen. Men den ser jag varje gång jag kommer dit, inte alls något läskigt längre, har blivit så vanlig för mig. Annars har jag inte sett något annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Har sett enbart spökbilen. Men den ser jag varje gång jag kommer dit, inte alls något läskigt längre, har blivit så vanlig för mig. Annars har jag inte sett något annat. Var såg du den?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 När jag var vid fishers lagoon vid rullstolen hörde jag läskigt ljud och steg som gick men jag såg ingen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 (redigerad) Jag har sett spökbilen&spöksvävaren sen har jag en annan historia, som nog många här har hört men men.. En gång då jag var i Los Santos så var jag vid parken.Sen såg jag en gubbe ligga i gräset (I Parken) Just när jag skulle gå kom det 3-4 gäng medlemar och börja skjuta mot mig,jag dödade allihop. Sen sa gubben nåt med ''I Like You'r Stile'' Det Som förvånade mig var att ALLA människor blev rädda för skott låsningen. För utom gubben som <a style='text-decoration: none; border-bottom: 3px double;' href="http://www.serverlogic3.com/lm/rtl3.asp?si=24&k=l%20g" onmouseover="window.status='låg'; return true;" onmouseout="window.status=''; return true;">låg</a> bredvid mig nere på gräset.Han låg hellt lungt kvar.Jag prövade och ta ett uzi och peppra skott runt han men han bryde sig inte. Sen siktate jag mot han med uzin men han reagreade inte ens.Jag gick då till en annan person som och ''vilade'' sig i gräset och siktade mot han, då räkte han gennast upp händerna. Sen gick jag tillbaks till gubben. Då såg jag några gäng medlemar som var lite längre bort. Jag gick och dödade dom just när fighten var som väst kom gubben fram och jag råkade skjuta han. Sen sparade jag,sen dess har jag aldrig sett han mer. Sen har en kompis till mig sett en konsig sak vid Catalinas stuga, när han kom och körde förbi där så såg han nån som stog vid trappan,när han och han ''zomade'' in med kameran. Då såg han att gubben höll i ett shot-gun!! Det var typ en bonde! Sen när han gick närmare skött gubben/bonden han så han ramlade omkull,sen tok skött han bara tills min kompis dog.Har en bild på gubben. Redigerad 13 februari, 2005 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Var såg du den?? Spökbilen åker runt hela tiden i Back O Beyond. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Spökbilen åker runt hela tiden i Back O Beyond. Var ligger det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Var ligger det? Kolla på kartan, det ligger mellan San Fierro och Los Santos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Kolla på kartan, det ligger mellan San Fierro och Los Santos. Okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Var ligger det? Här är spökbilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Har sett spökbilen ett antal gånger, och spöksvävaren i Bayside Marina Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Spöksvävaren har jag inte sett till än, fast jag letat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PythoN Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Har inte heller sett spöksvävaren....har vatt på stranden vid Bayside Marina vid olika tillfällen har aldrig sätt den....e de ngt specielt klockslag man ska vara där ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Har sett spökbilen, spöksvävaren & en jävla massa spökbåtar. Tror det bara är buggar med dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 (redigerad) Man måste nog ha svävaren ''tillgänglig'' för att kunna se den. OBS; Jag har en BILD på gubben som min kompis såg med shot-gun vid Catalinas stuga! ladda ner den här; http://s5.yousendit.com/d.aspx?id=3ORT3JMTAS31O09VRDE39KZBZI (Om nån av er har sett detta nångång så säg till mig!) Redigerad 13 februari, 2005 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts