Matteus Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Visst det levde upp till en hel del av mina förväntnigar. Men jag tycker ändå att VC är ett bättre spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RanDo0m Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 (redigerad) Visst det levde upp till en hel del av mina förväntnigar. Men jag tycker ändå att VC är ett bättre spel. Nej nej nej... I SA "lever" man, åtminstone i los santos när allt e nytt å man spelar biljard å går på gymmet å åker å gör nåt uppdrag me Sweet å allt sånt. I VC så var det när man hade gjort uppdrag tog man nästa och nästa och så vidare. Men så i SF å LV så blev de mer som VC. Men inget går i alla fall upp mot en timme SA!!! Redigerad 15 februari, 2005 av RanDo0m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Har du varvat det 2 gånger Jag har inte gjort det 1 gång ens Jag har också varvat det 2ggr, storyn då alltså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Offtopic, Ursäkta för det men: KalleJonsson: Jag har visserligen flickvän men jag måste ändå säga, Du är Sjukt snygg!!! GUUD vilken pingla du är! Den kille som blir ihop med dig kan skratta sig lycklig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts