vinnecool Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Fasst först vill jag helst kolla dig.. Skicka ett PM till mig(På GFXRenders)med lite info-uppgifter.. Sen ska du ha skrivit några inlägg.. Infouppgifter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Infouppgifter? Hur många du haft sex med och vilken som är den perversaste ställningen ( ) Jo jo...Orson är lite smått pervers! ------------- Prova namn, ålder och det vanliga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soduda Skrivet 13 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Hur många du haft sex med och vilken som är den perversaste ställningen ( ) Jo jo...Orson är lite smått pervers! ------------- Prova namn, ålder och det vanliga! De var absolut inte så jag menade Infouppgifter, alltså lite information om dig själv. Han har redan skickat dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 De var absolut inte så jag menade Jasså. Det trodde jag ju verkligen på fullt allvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Jag skrev iallafasll att jag var hetero, man vet aldrig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Hmm, vill inte förstöra er fiffiga idé, men jag måste vara ärlig. Det har startats många "hej-jag-har-registrerat-ett-invisionfreeforum-på-10min-och-de-första-som-reggar-sig-blir-mods" och jag tror inte ett enda sådant forum är aktivt längre. Vad är forumet till för? Finns det något mål? Varför är det så akut med mods när det knappt finns någon att hålla reda på? Dessutom skulle jag rekommendera PM-systemet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Hmm, vill inte förstöra er fiffiga idé, men jag måste vara ärlig. Det har startats många "hej-jag-har-registrerat-ett-invisionfreeforum-på-10min-och-de-första-som-reggar-sig-blir-mods" och jag tror inte ett enda sådant forum är aktivt längre. Dom kanske vill prova på att vara Admin och Moderator...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Personligen tycker jag det är skönt med ett lite lugnare forum än gtasajten. Jag vet inte vilket jag föredrar, för här på gtasajten hänger jag mest vid musik, film och musik, vilket GFXRenders värkar vara utformat för! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soduda Skrivet 13 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Hmm, vill inte förstöra er fiffiga idé, men jag måste vara ärlig. Det har startats många "hej-jag-har-registrerat-ett-invisionfreeforum-på-10min-och-de-första-som-reggar-sig-blir-mods" och jag tror inte ett enda sådant forum är aktivt längre. Vad är forumet till för? Finns det något mål? Varför är det så akut med mods när det knappt finns någon att hålla reda på? Dessutom skulle jag rekommendera PM-systemet Vi behövde en moderator.. Dessutom förstår jag och vinne varandra väldigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts