Soduda Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 (redigerad) Kan någon bli medlem på min webbsida Det skulle jag verkligen uppskatta.. Namn: GFXRenders Adress: http://www.gfxrenders.cjb.net/ Forum Ledarna: Jag(Poison) Vi söker en 2 DESIGNER, om ni är intresserade.. Tack så mycket.. Redigerad 13 februari, 2005 av Orson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Blev 404, sidan kan int visas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Yeah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soduda Skrivet 13 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Konstigt Ska fixa det nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Finns de3t ett forum blir jag blir gärna mod... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soduda Skrivet 13 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Ja. Du får gärna bli moderator. Men du måste vara bra på PS & Web design. Fasst bli helst medlem först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 (redigerad) Ja. Du får gärna bli moderator. Men du måste vara bra på PS & Web design. Fasst bli helst medlem först Tack! webdesign är jag hygglig på! har inte ps, utan bara psp! EDIT: kommer fortfarande inte in! Redigerad 13 februari, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soduda Skrivet 13 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Do nothing. men du måste vara aktiv och sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Do nothing. men du måste vara aktiv och sådär. Själbklart är man aktiv! Om jag kommer in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soduda Skrivet 13 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Bli medlem så lägger jag till dig som "Super Moderator".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Bli medlem så lägger jag till dig som "Super Moderator".. Men jag kommer inte in... Den hittar aldrig sidan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soduda Skrivet 13 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 http://www.gfxrenders.cjb.net/ Jag kopierade när jag var inne på sidan så nu borde det fungera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 http://www.gfxrenders.cjb.net/ Jag kopierade när jag var inne på sidan så nu borde det fungera Det fungerar icke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Och jag som skulle få bli supermod.... :'( :'( :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soduda Skrivet 13 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 (redigerad) H#l#v#t# Aja, vad ska man göra? Pröva att trycka på min signature då... Förresten.. Det står: 3 guest, 1 user the last 15 minutes.. Du msåte ha varit inne Redigerad 13 februari, 2005 av Orson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 H#l#v#t# Aja, vad ska man göra? Fixa ny adress.. www.info.se regga där funkar bra Eller om du har sidan på en egen server så fixa riktig Dns på www.dyndns.org Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soduda Skrivet 13 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 http://s2.invisionfree.com/GFX_Zonen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 H#l#v#t# Aja, vad ska man göra? Pröva att trycka på min signature då... Förresten.. Det står: 3 guest, 1 user the last 15 minutes.. Du msåte ha varit inne Vem har varit inne? Jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 JAG ÄR MEDLEM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soduda Skrivet 13 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Fasst först vill jag helst kolla dig.. Skicka ett PM till mig(På GFXRenders)med lite info-uppgifter.. Sen ska du ha skrivit några inlägg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts