skillz Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 (redigerad) Jag får inga mer uppdrag nu. väntar på att telefonen ska ringa eller liknande men det gör den inte. varför får jag inga uppdrag? jag har inte kommit så jättelångt. mission attemts 69, och jag hoppas verkligen att det är mer än så. vad jag ska göra? peace. edit - just, har iofs det där whoopie uppdraget, men vet inte hur mycket man ska sälja för att klara det. Redigerad 13 februari, 2005 av skillz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Jag får inga mer uppdrag nu. väntar på att telefonen ska ringa eller liknande men det gör den inte. varför får jag inga uppdrag? jag har inte kommit så jättelångt. mission attemts 69, och jag hoppas verkligen att det är mer än så. vad jag ska göra? peace. edit - just, har iofs det där whoopie uppdraget, men vet inte hur mycket man ska sälja för att klara det. Jag sålde 100 men jag hört att det räcker med 50 Har du köpt alla safehouse, då ska du få mer uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skillz Skrivet 13 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Jag sålde 100 men jag hört att det räcker med 50 Har du köpt alla safehouse, då ska du få mer uppdrag Jaha, jag har hört 25, då testar jag med 50. jag har köpt en jävla massa hur så nu har jag inga pengar. köper hus direkt då jag får pengar hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Kör lite uppdrag med Rhion eller Hunter då får du upp pengar rätt fort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skillz Skrivet 13 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Pk..vad är det för något då ``? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Pansarvagn och militärhelikopter finns inne i militärbasen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skillz Skrivet 13 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Hittar inte militärbasen. har för mig att den låg vi flygplatsen men hittar inte nu :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Hittar inte militärbasen. har för mig att den låg vi flygplatsen men hittar inte nu :S Den ligger öster om flygplatsen (tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Har du köpt skumole schack? den missar många..det är som en upp&nedvänd container med fönster på ..den ligger vid mc huset...eller vad man ska kalla det..klubben där dom har 1 vakt utanför som vaktar 2-3 Angels..framför den ska det finnas en trappa , där går man upp o där ligger skumole schack.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skillz Skrivet 13 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Har du köpt skumole schack? den missar många..det är som en upp&nedvänd container med fönster på ..den ligger vid mc huset...eller vad man ska kalla det..klubben där dom har 1 vakt utanför som vaktar 2-3 Angels..framför den ska det finnas en trappa , där går man upp o där ligger skumole schack.. Ja den har jag. fast vad ska man med den till? där får man inga uppdrag eller liknande ju. aiel: hehe åt vilket håll är det ? iofs, det står kanske ett n i spelet, isf hittar jag nog..tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skillz Skrivet 15 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Vart får man uppdrag? vilket hus ska jag köpa där jag får uppdrag? har köpt typ 3-4 hus och får fortfarande inga uppdrag. rätt tråkigt utan uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Malibu club , och andra affärer där du tjänar pengar på tex Kaufmans cabs o så , du kan köpa bolag o så när du gjort uppdraget när man ska gå till centrumet och spränga alla fönster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skillz Skrivet 16 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Det uppdraget har jag gjort för längesen. vill bara veta vilket hus jag ska köpa för att få uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Det är alla firmor/bolag , men Malibu club har huvuduppdragen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skillz Skrivet 16 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Okej. jag köpte iaf taxibolaget nu. hade ju köpt bil-affären innan och sen kom jag på att jag kan racea. så jag gjorde den sista racet, där man får 40000, så då tjänade jag 80000, så nu gör ajg lite uppdrag där. då ska jag fixa cash så jag kan köpa den klubben sen då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Mmm , det är roliga uppdrag i malibu club , som man ska tex råna en stor bank .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts