Sir.Per Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Jag har nonting som heterISTsvc på datorn och mitt virus skydd säger att det ät ett virus som inte går att ta bort vet någon hur man tar bort det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Testa med Housecall på idg.se/virus bläddra ner på den sidan sen klickar du "Rensa datorn direkt" eller vad det nu ska stå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Använd följande program: HijackThis SpyBot Search & Destroy CWshredder Valfritt antivirusprogram Nu gäller det bara att anstränga dig och svettas som en galning, så ska det snart vara borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Jag har nonting som heterISTsvc på datorn och mitt virus skydd säger att det ät ett virus som inte går att ta bort vet någon hur man tar bort det?? Meh. Vem fan bryr sej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 (redigerad) Meh. Vem fan bryr sej. Ohh..tuffa killen..han ville väll ha hjälp?.. om du inte kan hjälpa ska du va tyst... Meh 2 win Du kan prova med : Spysweeper oxå.. funkar nog fint Redigerad 14 februari, 2005 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Meh. Vem fan bryr sej. Jag skribb och Ferk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Meh. Vem fan bryr sej. Han ställde en fråga och ville ha hjälp! Kan du inte svara så kan du lika gärna hålla käft då detta inte tillför något till diskutionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Lugna ner er, han är inte lika gammal som er, och vet då inte hur man beter sig... än (överdrivet användande av smilies) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Lugna ner er, han är inte lika gammal som er, och vet då inte hur man beter sig... än (överdrivet användande av smilies) Då ska han inte vara på forumet eller bli kickad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Men..varför skriver ni nu då? =P Dom 3 senaste. varför skriver ja!? OT nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Ville bara se reaktionen. OnT: Det finns en online sökare på http://www.pandasoftware.com/home/default.asp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts