Azomner Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Är ni nöjda eller missnöjda med Gta San andreas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Vote: 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Vote: 10 det är ju så himmla härligt det spelet! och om det finns nån som sätter sämre och säger "det är för mycket buggar"så förstår inte riktigt jag mig på dig, det är ju lite små kul ibland med buggar i SA eller. Är det nån som håller med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Vote: 10 Det finns en nackdel med spelet, det kunde ha varit längre, men så är det ju med alla spel. Det är ett superspel, tror inte jag har spelat om spelet så många gånger med något annat spel, förutom de tidigare gta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 13 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 (redigerad) Okej Men nått jag tycker skulle förbättras var det Vice city , man klarar det jätte snabbt ! Redigerad 13 februari, 2005 av Azomner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iceman Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Jag tycker att det fattas en hel del. Men annas är det ett väldigt bra spel. Så en 8 pågrund av de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Den gamla GTA känslan finns inte kvar där man kunde gå och döda alla hur som helst Vote:8.5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Vote: 10 jag hoppades att dom skulle fixat en del missar från VC, men storyn och miljöerna och helt enkelt allt är bara så jävla bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Stör mig på att det hackar så 9.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Stör mig på att det hackar så 9.. Det hackar sig inte för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 10!!!! 10000 för i helvete!!!! Bästa spelet nånsin för i helvete! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 10 helt klart, kanske 11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 14 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Jag skulle ge det 100000000 , eller det högsta som finns iaf, ------------------ Gta San Andreas , Information-HÄR- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Kanke lire hård men men. vote 7. eftersom det inte fanns ragdoll. och alla dessa buggar är ju sååååå jobbiga, det är ett stort minus . men man ska ju se på den positiva sidan. roliga och varierande uppdrag och mycket sidogrejer så det tar lång tid innan man tröttnar på det. offantligt stort. väldigt bra tema som dom har tagit upp! andra konstiga grejer som te.x spökbilen m.m m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tunisian_boy Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Den uppfyllde mina krav ,trodde aldrig att Rockstar skulle kunna göra ett bättre GTA efter Vice City. SÅ DEN FÅR EN ELVA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Jag ger en 7a som 2 andra gjort , inte därför, men för att buggarna kan förstöra/störa ganska mycket, men buggar e roliga också. Poliserna kunde varit lite smartare, fast kul när dom flyger ner för stupet när man gör en snabb sväng vid kanten Kunde dom inte fixat den där JÄTTE STORA missen som i VC? Man jobbar som snut men blir ändå jagad. Man borde få HJÄLP istället. Om man vill alltså. Och som sagt, Ragdoll så hade det nog ökat ganska rejält med mitt betyg. för det mesta är det om poliserna , men mer bilar ( ) hade vart bra. Så därför ger jag en 7a för några missar, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts