Juane Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Behöver hjälp med ''Farewell, my love...'' Så ge nåra tips eller nåt kanske nån bra kod eller så, så är du super duper snäll! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Vad ska man göra på det uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 13 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Asså de är ett uppdrag från CV som man ska "rejsa" :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Jag följde bara vägen å tog det lungt Det gör jag jämt funkar alltid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 13 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Men om man tar de lungt så kommer man ju ingenstans eller så kör dom ifatt en. Finns det inget fusk som ni rekommenderar till de uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Jag hade sånt problem med vc..då bilspawnade jag en snabbare bil hotring racer och klarade uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Men om man tar de lungt så kommer man ju ingenstans eller så kör dom ifatt en. Finns det inget fusk som ni rekommenderar till de uppdraget? När jag säger lungt menar jag att du ska sakta ner i svängarna och inte stressa Jag gillar inte fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 13 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Okeyy.. tack fr hjälpen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Okeyy.. tack fr hjälpen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PythoN Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Vi får vell hoppas att du klarar de "kalle" men om man ska skriva en fusket tilll hotringen t.ex då hamnar man ju efter som f*n vell ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Fyfan för fusk säger jag bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Fyfan för fusk säger jag bara Visst är det trist att fuska, men det är ju trots allt hans val. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
we_man88 Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Men de går ändå int att änvända den bilen på de racet!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Mitt råd till dig är samma som hjälpt många av mina andra vänner, Du ska fixa en snabb bil t.ex.Cheeta,Comet eller nån annan och dra till Transfender och installera följande: Hydrolics Vilka däck som helst(offroad-däcken är faktiskt inte mycket bättre än dom vanliga) 10x Nos(lustgas) Vinge och andra tillbehör(:!!! Och som min med-medlem ''Aiel'' sa:''Kör lungt i svängarna'' så fixar det sig tillslut ska du se. PS. Du ska också spela uppdraget mycket tills du kan vägen utantill(Hjälpte mig väldigt mycket ) Hoppas mitt råd hjälpte nåt...Skriv gärna när du har klarat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Jag har 3 tips 1. Håll dig på vägen och ta det lungt om du inte är säker på när du ska svänga etc. 2. Ligger du efter dem andra så ta chansen och ta en genväg 3. Välj en snabb bil som du är bra på att köra. Jag valde Buffalo. Hoppas detta hjälper Signed. Terrorysta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PythoN Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Mitt råd till dig är samma som hjälpt många av mina andra vänner, Du ska fixa en snabb bil t.ex.Cheeta,Comet eller nån annan och dra till Transfender och installera följande: Hydrolics Vilka däck som helst(offroad-däcken är faktiskt inte mycket bättre än dom vanliga) 10x Nos(lustgas) Vinge och andra tillbehör(:!!! Och som min med-medlem ''Aiel'' sa:''Kör lungt i svängarna'' så fixar det sig tillslut ska du se. PS. Du ska också spela uppdraget mycket tills du kan vägen utantill(Hjälpte mig väldigt mycket ) Hoppas mitt råd hjälpte nåt...Skriv gärna när du har klarat det Man får ju en bil man ska köra me o den får man inte lämna..... så de e ingen idé o fixa ngn bra bil för du tävlar ju endå me en speciel bil....!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts