killen90 Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Jag kan inte adda zoner. :'( Någon som vet vad felet är? Är det något som saknas? Eller? Tack på för hand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Jag kan inte adda zoner. :'( Någon som vet vad felet är? Är det något som saknas? Eller? Tack på för hand! Hmm, om jag minns rätt så måste man ladda upp texturerna som finns i en viss fil... kommer dock inte ihåg vilken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
killen90 Skrivet 15 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Hmm, om jag minns rätt så måste man ladda upp texturerna som finns i en viss fil... kommer dock inte ihåg vilken... Försök komma ihåg... ...Snääääääääälaaa!!!!! Tack du är den första som svarar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
killen90 Skrivet 16 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 (redigerad) Försök komma ihåg... ...Snääääääääälaaa!!!!! Tack du är den första som svarar! Är det någon av wil, ste, bil eller fstyel? Snälla kom ihåg.. EDIT:Om det är någon som vet så svara eller skicka en PM. Redigerad 2 mars, 2005 av killen90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts