stalker Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Ja, hur installerar man nedladdade brushes i Photoshop? Den tutorialen jag tar hjälp av förklarar inte detta och jag antog att det var lättare att fråga här än att registrera mig i deras forum och hålla på och krångla. //stalker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soduda Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Är inte så riktigt säker. Först installerar du den sen måste du zippa upp den o lägga i typ någon mapp för att den ska fungera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 1. Zippa upp dem 2. Lägg dem i Photoshop > Förinställningar > Penslar Sen är det bara att använda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Ibland laddas dem inte in Tackleberry. Då måste man klicka på någon knapp brevid brushnamnet som syns i PS, och där menyn poppar upp ska det finnas en knapp som heter "Load brushes" och där kan man ladda in dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts