Joey Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Old news... Men många 14isar dricker Light, bara så du vet... Stackars dig. Börjar bli så jävla trött på din jävla attityd. Tagga ner lite va, alla tycker inte som du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Det är en smaksak, och ang fjortislivet så har jag växt ifrån det till skillnad från dig.. Haha, jag har aldrig ens varit en 14is. Det är du som är en 14is. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 CocaCola Standard!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Haha, jag har aldrig ens varit en 14is. Det är du som är en 14is. Haha, vad rolig du är lilla cortis.. Jag vet nog vem som är mest fjorts av oss två.. du är ju en liten barnrumpa som inte tål att andra tycker olika än vad du gör.. väx upp för fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Finns det något som inte orsakar cancer nuförtiden? Hmm..bra fråga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Finns det något som inte orsakar cancer nuförtiden? Har man bekräftat att wunderbaums är canserframkallande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 13 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Vanllia coke de är gött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Dricker inte läsk. Eller, det händer ju då och då.. men försöker unvika det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Jag känner knappt någon skilnad på light och orginalet. Det är väl det som är meningen. Att det ska smaka Coca cola fast det inte ska innehålla socker? Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Man diggar ju Dr.Pepper mest. I allafall föredrar jag nog Pepsi framför Cola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 (redigerad) Jag känner knappt någon skilnad på light och orginalet. Det är väl det som är meningen. Att det ska smaka Coca cola fast det inte ska innehålla socker? Eller? Tycker att sockret i colan ger en kletig känsla på tänderna, speciellt om läsken inte är kall... Redigerad 13 februari, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Coca Cola är godast. Precis som den är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 14 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Tycker att sockret i colan ger en kletig känsla på tänderna, speciellt om läsken inte är kall... De är inge gött när den är halv varm å man nästan känner att colan fräter sönder tändera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 (redigerad) Vanlig Coca-Cola. Och julmust/påskmust för hela slanten, när det säljs i butikerna. Mums. Coca-Cola Light Lemon är redigt go' den också, men jag vill inte ha en massa kemikalier i mig istället för socker så jag avstår från den Edit: Och jag måste bara säga detta för att få ytterligare uppmärksamhet kring min "udda" smak. Jag gillar INTE kolsyra! Avslagen Cola smakar bäst. Redigerad 14 februari, 2005 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Jolt Cola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Coca Cola Lemon :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Dricker Coca Cola Light. Den smakar skit + att den kan ge diabetes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Den smakar skit + att den kan ge diabetes Du har nog fått det om bakdäcket, Man får inet diabetes av cola light, man dricker cola light om man har diabeters. Sötningsmedlet i lightcolan är skadligt för kroppen (aspartam) men man får inte diabetes av det. Själv tycker jag att lightcolan är godare... och sockercolan är är minst lika skadlig, fast på annat sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Du har nog fått det om bakdäcket, Man får inet diabetes av cola light, man dricker cola light om man har diabeters. Sötningsmedlet i lightcolan är skadligt för kroppen (aspartam) men man får inte diabetes av det. Själv tycker jag att lightcolan är godare... och sockercolan är är minst lika skadlig, fast på annat sätt Vanliga colan är nog farligare pga sockret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Dricker all cola , fast jag köper ju Vanlig cola oftast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts