Arman Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Coca-Cola Standard Edition... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Cocacola typ...? Light är kärringdryck. Det är dem som INTE vågar vägra vanlig coca cola som är kärringar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Vanilla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Gammal vanlig hederlig Cola i glasflaska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Jolt Cola är gott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Det är dem som INTE vågar vägra vanlig coca cola som är kärringar.. Varför ska man dricka nåt som är äckligt, när det finns nåt som är godare? Coca-cola 4 life i cola serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Varför ska man dricka nåt som är äckligt, när det finns nåt som är godare? Coca-cola 4 life i cola serien. Jag tyckte bara det var fel att säga att de som dricker light är kärringar, det där är nämligen 50/50.. då är ju dem som dricker vanlig cola lika mycket kärringar, tycker även att du ska lära dig att smaken är som baken.. alla tycker inte likadant som du, ok? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Jag tyckte bara det var fel att säga att de som dricker light är kärringar, det där är nämligen 50/50.. då är ju dem som dricker vanlig cola lika mycket kärringar, tycker även att du ska lära dig att smaken är som baken.. alla tycker inte likadant som du, ok? Old news... Men många 14isar dricker Light, bara så du vet... Stackars dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Old news... Men många 14isar dricker Light, bara så du vet... Stackars dig. Det är en smaksak, och ang fjortislivet så har jag växt ifrån det till skillnad från dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 .ica cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Vanilla. Oooh yeah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Okej nog med pajkastning! Drick vad ni vill och var stolta...bla bla...alla är vi kärringar!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Jag o HemuLen! Cherry Coke! Coca Cola är så *** gott ibland, men dricker man light ett tag vänjer man sig. Jag hade vant mig och sen drack jag vanlig Cola igen... tokigt gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Yeah Cherry coke är svingod ! Man kan säga att vanilla och cherry coke ligger på samma nivå ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Coca-cola orginal såklart! (vilken fråga!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Vanilla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Vanilla Du behöver hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Jaa.. Jag kör ju bmx så då är det väl Jolt Cola som gäller Coolt... Dricker allt som släcker törsten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Det brukar oftast bli Coca Cola light de få gångerna jag dricker cola. För 2 år sen var jag cola-narkoman (drack en 1,5 liters flaska varje dag) men så en dag insåg jag hur otroligt less jag var på cola och gick över till Loka som är det jag huvudsakligen dricker idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 CocaCola light Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts